23 minuutin jalkatreeni käsipainoilla

J:

Viime viikon keskiviikkona olin päättänyt tehdä jalkatreenin (viikon tavoitteet täällä). Ilta kului todella nopeaa tahtia ja vasta kahdeksan jälkeen pääsin aloittelemaan treeniä. Tähän aikaan illasta en halua tuntia käyttää treeniin, jotta saisin unta viimeistään 11 aikaan, joten päädyin valitsemaan pikaisen kiertoharjoittelutreenin jaloille käsipainoja lisäpainona käyttäen.

Treenin ideana on tehdä kaikki 4 liikettä putkeen, 10-15 toistoa jokaiselle liikkeelle ja vasta sen jälkeen pitää 1 minuutin tauko. 4 kierrosta. Kellotin pari kierrosta ja noin 2,5 minuuttiin sain kierroksen tehtyä. Kyseessä on siis taas tällainen todella pikainen, mutta myös tehokas treeni!

23 minuutin jalkatreeni käsipainoilla
Pienen lämmittelyn voi tehdä alkuun vaikkapa 5-10 minuutin hölkällä & kyykkyhypyillä oman kehon painolla. Muista jokaisessa liikkeessä hyvä keskivartalon tuki!

1. Kyykky

2. Suorin jaloin maastaveto

3. Maastaveto

4. Sumokyykky

jenna

Yksi vastaus artikkeliin “23 minuutin jalkatreeni käsipainoilla”

  1. Hyviä liikkeitä. Jäin kaipaamaan vielä selitystä mihin lihasryhmään kukin liike vaikuttaa. ++++

    ~Doc. O’ Fanttis.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta