3 hapottavaa liikettä vatsalihaksille penkkiä apuna käyttäen

Nyt vaikuttaa siltä, että vihdoin treenit alkaa maistua ja jopa sitä kuuluisaa motivaatiotakin on taas vaikka muille jakaa! Eilen en salille ennättänyt, nimittäin ilta meni siten, että tulin töistä kotiin. Siitä puolen tunnin lenkki koirien kanssa ja ruokaa nassuun. Sitten olikin jo kiirus yhteen tapaamiseen. Kotona olin puoli kahdeksan aikaan. Ehkä sinne salille nyt olisi ehtinyt, mutta koin nukkumaanmenon kannalta järkevämmäksi testata uutta minikotisaliani ja tehdä vatsalihastreenin! Käsitreeni vielä, niin sitten on kaikki 3 treeniä tullut tehtyä tällä viikolla 🙂
3 liikettä vatsalihaksille penkkiä apuna käyttäen
1. Jalkojen nosto

IMG-20151008-WA0005 copy IMG-20151008-WA0009 copy

2. Jalkojen kierto penkin puolelta toiselle

IMG-20151008-WA0000 copyIMG-20151008-WA0008 copy IMG-20151008-WA0006 copy3. Istumaannousu jalat penkillä

IMG-20151008-WA0004 copyIMG-20151008-WA0002 copy
Tee kutakin liikettä 4-5 sarjaa, 8-12 toistoa (per puoli).
Miten teidän treenit ovat sujuneet tällä viikolla? 🙂
<3:llä Jenna
Kohta kunnossa löytyy myös Instagramista @jennaeaarnio sekä Facebookista klik!

* Säädettävä vinopenkki saatu testiin Kuntokauppa.fi:stä

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta