3 kk siinä meni! Takaisin yläkropan pariin

Ette usko kuinka iloinen oon ollut eilisestä iltapäivästä lähtien! Kävin jälleen fyssarilla ja hän oli sitä mieltä, että yläkropan treenaaminen salilla on nyt sallittua! Aivan mahtavaa 🙂 Mutta ”Rauhallisesti ja maltilla, ei saa innostua liikaa”!
Tänään sitten suunnittelin uuden treeniohjelman, 4-jakoisen, sisältäen myös koko yläkropan. Kävin treenaamassa ojentajat, olkapäät ja vatsoja. Hitaasti, rauhallisesti ja ihan naurettavilla tyttöpainoilla 😉 Laskeskelin, että painot on laskeneet noin kolmasosan, jotkut neljäsosankin leikkausta edeltävästä tilanteesta. Hienoinen pettymys iski kyllä päin naamaa, kun treeniä tein, mutta toisaalta on ihan superhienoa päästä taas yläkropan kuntoon! Kyllä ne voimat sieltä taas nousee 🙂
Ojentaja-olkapää-vatsa -treeni

Lämmittely soutamalla 5 min / 790 m (vastus 3)
1. Ojentajat tangolla
15/12/12 (10 kg)
2. Ojentajat köydellä
8/7/6 (10 kg)

3. Kick back käsipainoilla
10/10/9 (4 kg) per käsi
4. Ulkokierto kyljellään kp.
20 (1 kg oikea käsi, 2 kg vasen) / 16 oik., 20 vas.
5. Vipunosto eteen
10/10/10 (3 kg) per käsi
6. Vipunostot sivulle (kyynerpäät 90 asteen kulmassa)
12/12/15 (2 kg)
7. Jalkojen nosto suorana selinmakuulla, yläasennossa lantionnosto
12/10/10
8. Vartalon kierto (russian twist) kuntopallolla, jalat ylhäällä
15/12/15 (6 kg) per puoli
Treenin kesto 1 h 5 min
Sellainen treeni tänään 🙂 Voin sanoa, että kyllä tuntui! hahah.. Nyt kun jaan näitä säälittäviä treenipainoja teille, ei oo muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa treenaamista ja kehittyä! 😉
Sitten jälleen eräs ilmoitusluonteinen juttu! Mua pyydettiin Vlogiaan pitämään videoblogia 🙂 Tottahan minä lähdin mukaan ja toivottavasti saan pian ekan videon ulos! Jos haluat alkaa seurata mun videoblogia, klikkaa tästä !
jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta