3 liikettä ojentajille: Näillä allit lähtee!

Viime viikolla innostuin tekemään kotitreenin ojentajille. Mökkireissun pakkailujen ohessa ei salille ennättänyt lähteä, joten eikun jumppamatto lattialle ja kahvakuula kehiin!
Kotitreeni ojentajille
1. Ojentajapunnerrus
Asetu kapeaan punnerrusasentoon, kämmenet olkapäiden alla ja kyynerpäät lähellä kylkiä. Laske rinta maahan ja punnerra voimakkaasti ylös. Haastetta liikkeeseen: ”miesten punnerrus”asento sekä extrahaastetta nostamalla toinen jalka ilmaan tai laittamalla lisäpainon selän päälle.
DSC_2254 DSC_2255
2. Ojentajapunnerrus kahvakuulalla niskan takaa
Ota kahvakuulasta kiinni molemmin käsin ja vie se niskan taakse. Punnerra kuulaa ylöpäin siten, että kyynerpäät osoittavat koko  ajan mahdollisimman eteen eivätkä levähdä sivuille. Haastetta: Ota isompi kuula 😉 Liikkeessä voi käyttää myös käsipainoa.DSC_2260 DSC_2261
3. Dippi
Asetu alla olevan kuvan mukaiseen asentoon, mutta kädet suorana. Kädet tuolin tms. reunalle, sormet osoittaen samaan suuntaan kuin jalat. Laske peppua alas, jolloin kyynerpäät koukistuvat. Nouse ala-asennosta voimakkaasti ylös. Haastetta: Jalat suoraan eteenpäin, toinen jalka ilmassa.

DSC_2266
Treenivaatteet Stormberg *

Tee liikkeitä 8-12 toistoa 3-5 sarjaa. Halutessasi voit tehdä kaikki kolme liikettä putkeen ja vasta sen jälkeen pitää tauon. Voin sanoa, että polte on taattu!
Mitä kotitreeniä testaan seuraavaksi? 🙂
<3:llä Jenna
*Treenivaatteet saatu testiin 

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta