3 liikkeen tabata-vatsalihastreeni

Vatsalihakset ovat lihasryhmä, joka jää jostain syystä helposti vähemmälle treenille, ainakin allekirjoittaneella. Siksi nykyään teenkin pari kertaa viikkoon jonkin treenin loppuun tällaisen nopean tabata-tyyppisen vatsalihastreenin. Tähän treenin valitsen 3 liikettä, jotka ovat jokainen hieman eri lihaksille ja täten saa treenattua myös vatsat monipuolisesti läpi. Puhelimeen on saatavilla erilaisia tabatatimereita, jotka ilmoittavat liikkeen & tauon alkamisen ilman, että tarvitsee itse kelloa katsella, suosittelen tällaista ehdottomasti 🙂

3 liikkeen tabata-vatsalihastreeni

Tee yhtä liikettä 40 s putkeen, pidä 20 s taukoa ja jatka seuraavaan liikkeeseen. Kaikki 3 liikettä peräkkäin näin ja sitten kierros alusta 3-4 kertaa. Jos tuntuu, että tarvitset pidempää taukoa, pidä se vasta 3 liikkeen jälkeen!

1. Istumaannousu lisäpainolla

2. Sik sak jaloilla

3. lankku foam rollerin päälle vuorokäsin (ensin toinen käsi edessä toinen takana, seuraavassa vaihto)

Mukavaa sunnuntaita!

-J

 

jennaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta