30 min peppupainotteinen jalkatreeni kahvakuulalla

Jos hetkeen ei ole treenannut kahvakuulan kanssa, muistaa tämän treenin jälkeen varmasti sen, että kyllä sillä kuulallakin treenistä saa kunnon tehot irti ja lihakset hapoille! 30 minuutin peppupainotteinen jalkatreeni kahvakuulalla olkaapa hyvät 🙂

30 min peppupainotteinen jalkatreeni kahvakuulalla

Lämmittelyksi voit tehdä hyppynarulla hyppimistä / X-hyppyjä, burpeeta, ravisteluja sekä jaloille että yläkropalle, 5-10 minuuttia.
Treeni sisältää kaksi supersarjaa sekä loppuun staattisen kyykyn. Supersarjat tehdään siten, että ensin tehdään ensimmäisen liikkeen toistot ja heti perään toisen liikkeen toistot. Tämän jälkeen 1-2 minuutin tauko. Jokaista supersarjaa voi toistaa 3-4 kertaa, n. 8-15 toistolla (/jalka). Lopun staattinen kyykky kannattaa tehdä 2-4 kertaa ja pysyä pidossa niin kauan kuin mahdollista, jos tuntuu kevyeltä ilman painoja, ota sellainen mukaan!
Keskity jokaisessa liikkeessä keskivartalon tukeen sekä suoraan selkään. Etuheilautuksessa muista aktivoida yläasennossa pakara. Ei muuta kuin kahvakuula messiin ja treenaamaan!
1. Supersarja: Etuheilautus & sumomaastaveto


2. Supersarja: Bulgarialainen kyykky & romanialainen maastaveto

 

3. Staattinen kyykky seinää vasten

***

Sellainen treeni tällä kertaa! Ainakin allekirjoittaneelle treeni oli raskas ja hiki tuli 😉 Kokeilkaa ihmeessä ja kommentoikaa mitä tykkäsitte!
<3:llä Jenna
// 30 minutes kettlebell workout for legs. 2 super sets and one extra movement to finish this workout!
jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta