3:n liikeparin tehotreeni selälle & rinnalle

Tällä viikolla on palailtu hiljalleen takaisin normaaliin arkirytmiin, mitä nyt tämä loppiainen onneksi vielä pehmentää hieman 🙂 Kuntosalille asti en ole vielä ennättänyt, mutta kotona on tullut tehtyä jo yksi tehokas treeni maanantaina sekä Powerflow-joogaa ja venyttelyä eilen. Hyvin huomaa, että taukoa on ollut, mutta toivottavasti kroppa taas pian tottuu treeniin!
3:n liikeparin tehotreeni
1. Liikepari
Kulmasoutu TRX:llä (kehon kulmaa säätämällä saat vaikeutettua/helpotettua liikettä) 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
& Punnerrus (joko varpaat tai polvet maassa) käsipainojen päällä + kulmasoutu käsipainoilla eli 1 punnerrus ja heti perään yläasennossa kulmasoutu molemmilla käsillä vuorokäsin
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
2. Liikepari
Leuanveto (voi tehdä avustettuna esim. kuminauhan kanssa) &  Skorpionipunnerrus (jos tämä on turhan raskas, tee tavallinen punnerrus varpaat tai polvet maassa)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
3. Liikepari
Uintiliike päinmakuulla eli asetu päinmakuulle, tuo kädet koukkuun olkapäiden viereen, vie siitä kädet suoraan eteen samalla nostaen ylävartaloa ylös, tuo kädet sivukautta takaisin vartalon sivulle laskien ylävartaloa hieman alas
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
& Punnerrus TRX:llä (jälleen vartalon kulmaa muuttamalla liikkeestä tulee helpompi/vaikeampi)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Aloita 1:n liikeparin 1. liikkeestä, tee sitä 1 minuutin ajan ja vaihda heti perään 2. liikkeeseen jota tehdään myös 1 minuutin ajan. Vasta tämän pidä pieni tauko ja jatka seuraavaan liikepariin. Käy läpi kaikki liikkeet 2-3 kierrosta. Tehokas treeni selälle & rinnalle on taattu!
Ihanaa loppiasta,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta