3:n patterin pikatreeni käsille

Huomentapäivää! Tein eilen töiden jälkeen pikaisen käsitreenin kotona, kun aikaa ei ollut lähteä salille asti. Tykkään välillä treenata kotona ja ”kotisalille” on kertynyt mm. muutama eripainoinen kahvakuula sekä sellaiset käsipainot, joihin saa ladottua tarvitsemansa määrän kiekkoja. Näillä pääsee jo pitkälle ja etenkin kädet on tosi helppo treenailla kotonakin.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Treeni oli seuraavanlainen:
3:n patterin pikatreeni käsille
Lämmittely pikkupainoilla: ojentajapunnerrus niskan takaa 2×15, hauiskääntö käsipainoilla 2×15 sekä kiertäjäkalvosimen lämmittely 2×15
1. Patteri x 3

  • Ojentajapunnerrus päinmakuulla
  • Hauiskääntö istuen käsipainoilla vuorokäsin

2. Patteri x 3

  • Ojentajapunnerrus niskan takaa kahvakuulalla
  • Pystysoutu kahvakuulalla

3. Patteri x 3

  • Keskitetty hauiskääntö käsipainoilla
  • Vipunostot eteen kahvakuulalla

Tein treenin siten, että tein molemmat patterin liikkeet putkeen  vuorotellen 3 kertaa. Tämän jälkeen pidin 1-2 minuutin tauon. Toistoja kertyi 6-15, ensin enemmän ja viimeisissä sarjoissa vähemmän.

Tämä treeni oli todella tehokas ja hyvää erilaista ärsykettä käsille. Koko treeniin kului noin 20 minuuttia.
Mukavaa pyhäinpäivää!
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta