7 kehonpainoliikettä, jotka voit tehdä lenkin ohessa

Aurinkoista lauantaita! Tällä kertaa muutama kehonpainolla tehtävä tehokas liike, jotka voi tehdä vaikkapa juuri lenkin ohessa. Allekirjoittaneesta ainakin tuntuu välillä siltä, että aika ei riitä ihan kaikkeen, joten hyvä keino saada ”kaksi kärpästä yhdellä iskulla”,  on se, että välillä vähän yhdistelee treenejä 🙂
Kehonpainotreeni lenkin ohessa
Lämmittely hoituu näppärästi reippaalla 10-15 minuutin kävelyllä tai hölkällä.
1.  Bulgarialainen kyykky
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
2. Boxikyykky
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
3. DippiOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
4. Punnerrus kiveä vasten
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
5. Skorpionipunnerrus
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
6. Boxihyppy
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
7. LankkuOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Pysähdyin tekemään treenin kivien luo, mutta yhtä hyvin käy vaikkapa puiston penkki tai vastaava. Tee jokaista liikettä 3 sarjaa, 8-12 toistoa melko lyhyillä palautuksilla kiertoharjoitteluna, niin saat varmasti hyvän tuntuman! Lankun voi tehdä 3 x maksimipidolla.
Aktiivista lauantaita!
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta