Ai niin, tämähän on treeniblogi!

Täällä on pitkästä aikaa alkanut oikein kunnon kuntobuusti! Lauantaina tosiaan sain uuden treeniohjelman ja se jos joku on nyt motivoinut käymään testaamassa jo kaikki 3 päivää eli rinta-ojentaja, jalat ja selkä-hauis-hartia 🙂

Maanantaina siis tuli treenattua rinta-ojentaja -treeni. Treeni kulki hyvin ja ristikkäistaljassa ihan tärisi rintalihakset, treeni meni siis hyvin perille. Penkin tekniikkakin alkaa olla pikku hiljaa hallussa. En viitsi nostaa painoja ennen kuin saan tekniikan kuntoon ja tällä hetkellä ainoa pieni haaste on saada tanko pysymään vakaana, kun se saattaa välillä vähän heilua sinne ja tänne 😉 

Uus sheikkeri messuilta!

Tiistaina kävin Ferin kanssa viikon tauon jälkeen agilitytreeneissä. Sekä ohjaaja että koira olivat innoissaan, kun päästiin taas tekemään yhdessä jotain! Kepit alkaa sujua aika hyvin ja se keinukin näyttää jo vihreää valoa eli kohta ollaan ehkäpä valmiita kisaamaan.. 

Agilitytreenien jälkeen lähdin hetken mielijohteesta tekemään extratreenin salille ja valitsin nykyisen lempparitreenini eli jalat! Jalkoja on ”kiva” treenata, koska liikkeet tuntuvat ja lopulta lihakset on ihan hapoilla ja polttaa niin pirusti! Mutta siis juuri sen takia tykkään treenata jalkoja, että se oikeasti tuntuu ! Onko täällä muita, joiden suosikkitreeni on jalat? 🙂 

Tein kuulkaas muuten viimeisen sarjan jalkaprässissä 100 kg:lla! Maksimeita en oo kokeillut, mutta tuokin tuntui jotenkin kevyeltä,vaikka viimeksi olin tehnyt prässiä 80 kg:lla. Eli saattaa olla, että uskallan laittaa ens viikolla taas lisää painoa.. Ja ne maksimit.. Pitää varmaan joskus ottaa asiakseen kokeilla nekin!

Tänään oli vuorossa ensin reilu 9 tunnin työpäivän jälkeen pidempi lenkki koirien kanssa. Täällä etelässä on ollut niin ihanan lämmin ja aurinkoinen päivä, että oli mukava laittaa lenkkarit jalkaan ja lähteä lenkille. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tein siten, että kävelin hetken ja juoksin minuutin, jonka jälkeen taas kävelin ja sitten juoksin. Voi kyllä sanoa, että eilisen jälkeinen jalkatreeni painoi pikkuisen tuolla kropan alaosastolla ja varsinkin se peppu tuntui hyvinkin treenatulta! Hyvä ku lihakset antaa armoa istumiselle 😀 hahaaahah! Jos sitä vaikka foamrollailisi tässä vielä ennen nukkumaan menoa.. 

Niin ja tuossa vielä iltatuimaan käväisin tekemässä selkä-hartia-hauis -treenin. Pitkästä aikaa tein vipunostoja ja varmasti huomenna on olkapäät hellänä. Ihana liike ja saa kyllä hyvin tuntuman, kun himmaa kunnolla yläasennossa 😉 

Nyt iltarahkat nassuun ja unille!

<3 Jenna

P.S. Lisää treenivinkkejä ja muuta mukavaa löytyy näistä lehdistä, eli siirryppä tutkailemaan lehtitarjouksia täältä: lehtitarjoukset. Itselleni tulee tuo Kunto Plus ja tykkään kovin! 

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta