Ensimmäinen treeni omalla salilla: Jalat

 J & A:

Noniin! Vihdoin on kotisali korkattu ihan oikealla jalkatreenillä. Edellisestä treenistä oli sen verran kauan aikaa, että tämä treeni tehtiin ”vähän kevyemmin”, jotta lihakset tottuisivat taas rasitukseen. Tuloksena ainakin 3 päivää ankkakävelyä. Että se siitä kevyesti aloittamisesta! Koska treenejä on kiva jakaa teille ja niissä kehittymistä on helpoin seurata kirjaamalla treeni toistoineen ja painoineen ylös, tulee jatkossakin tällaisia postauksia varmasti enemmän näkymään täällä.

 1. Kyykky

2. Suorin jaloin maastaveto

3. Takareisikoukistus päinmakuulla käsipainon kanssa

4. ”Polviltaan nousu” etureisille kahvakuulan kanssa
Jenna:
Lämmittely tangolla kyykkyä & suorin jaloin maastavetoa 
1. Kyykky 3 x 8-10 (40 kg)
2. Sjmv 4 x 10-12 (50 kg)
3. Takareisikoukistus päinmakuulla kp. 3 x 15-20 (7,5 kg)
4. ”Polviltaan nousu” (etureidet) kahvakuulan kanssa 3 x 15 (16 kg)
5. Pohkeet supersarjana: Varpailleen nousu levypaino sylissä + ilman painoja 3 x 15 + 10-12
Anssi:
1. Kyykky 2 x 10 (40 kg)  
2. Kyykky 3 x 5 (80 kg) + 3 x 5 (70 kg)
3. Takareisikoukistus päinmakuulla kp. 3 x 15-20 (7,5 kg)
4. ”Polviltaan nousu” (etureidet) lisäpainona reppuselässä Jenna 3 x 8-10
Talon rakentamisen takia on ollut vapaa-aika treenaamista varten hiukan jäissä, ja nyt noin kolmen kuukauden treenitauon jälkeen tuntui, että voimat on poissa ja treeni takkuaa. Mutta eiköhän kroppa pikkuhiljaa tästä heräile, ja pian ollaan taas takaisin aikaisemmissa painoissa, ja mennään varmasti näistä vielä ohi.
jenna

4 vastausta artikkeliin “Ensimmäinen treeni omalla salilla: Jalat”

    • Tokihan se hiukka kustantaa, mutta kun jättää kuntosalin kk maksut pois, maksaa sali muutamassa vuodessa itsensä takaisin 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta