Eräs olkapäätreeni

J:

Viime päivinä aika on mennyt niin haipakkaa, että treeneille ei juuri ole ollut aikaa. Koska sitä oppisi ottamaan hieman rennommin tämän talon kanssa ja pyhittämään ne treenipäivät? Toivottavasti pian! Maanantaina ehdin tehdä sentään olkapäätreenin, jonka muistin kirjata myös ylös teille 🙂

Olkapäätreeni

Lämmittely kepillä pyörittelyä sekä pystypunnerrusta

1. Niskan takaa punnerrus tangolla 3 x 10-15 (11 kg tanko)

 
2. Pystypunnerrus käsipainoilla pudotussarjalla 3 x max (8 > 7 > 6 > 4 kg)

3. Supersarja: Vipunostot sivulle & vipunostot eteen  käsipainoilla 3 x 12-15 / liike (5-6 kg)

4. Takaolkapäät istuen käsipainoilla pudotussarjana 3 × max (6>5>4 kg)

Treeni oli todella tehokas ja olkapäät olivat mukavasti pumpissa treenin jälkeen! Tämä on nykyisin sellainen olkapäätreeni, jollaisen pääpiirteittään teen joka kerta.
Aktiivista ja syksyistä viikonloppua!

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta