Höpinää & Takareisipainotteinen jalkatreeni

Vihdoin oon löytänyt taas sen hyvän rytmin liikunnan ja muun arjen välillä. Kaverit välillä on ihmetelleetkin, että miten mulla riittää aika kaikkeen, kun on niin monta rautaa tulessa yhtäaikaa, mutta ei se aina riitäkään. Varmaan viime kuukausi tai reilukin meni siten, että salilla en käynyt kuin kerran tai kaksi viikossa tai tein vaan yhden treenin kotona. Tähän lisäksi agility ja tankotanssi sen yhden kerran viikossa molempia. Siitä crossfitista luovuin jo pari viikkoa sitten ihan suosiolla! En todellakaan oo sellainen ihminen, että jaksaisin olla perjantaiaamuna innoissani klo 7:00 sellaisen asian parissa, johon ei sitä paloa vaan löydy. Salille varmaan voisinkin herätä, mutta jotenkin se crossfit ei sitten kuitenkaan (taaskaan) sytyttänyt riittävästi.
Kuten sanottu, niin salitreenejä on jälleen kertynyt se 3 / viikko. Treeneissä on löytynyt myös uusi vaihde ja tuntuu, että treenit menee todella hyvin perille!

Viime torstaina tein todella hyvän jalkatreenin, tällä kertaa todella vahvasti takareisipainotteisen sellaisen. Tässä treeni teillekin:
Takareisipainotteinen jalkatreeni
Lämmittelyksi 5-10 min kuntopyörällä tai crosstrainerilla

  • Leveä smith-kyykky 4 x 8-12
  • Lantionnosto tangolla + kyykkyhyppy  supersarjana 4 x 10-15
  • Suorin jaloin maastaveto tangolla 3 x 8-12
  • Takareisikoukistus ala-taljassa (laita nilkan ympäri nilkkalenkki, kiinnitä se alataljaan, aseta sopiva paino ja mene päinmakuulle lattialle, koukista reittä n. 90 asteen kulmaan, laske hallitusti alas, toista) 3 x 8-12
kyykky
Leveä kyykky smithissä

kyykky2

lantionnosto
Lantionnosto

lantionnosto2

suorinjaloinmaastaveto
Suorin jaloin maastaveto

suorinjaloinmaastaveto2
Montako treeniä teille kertyy viikon mittaan?
Aktiivista viikon jatkoa,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta