Jalkatreeni alataljassa

Tykkään kokeilla erilaisia treenejä ja etsiä sekä keksiä uusia treeniliikkeitä. Taitaa olla niin, että yksikään treenini ei ole täysin samanlainen edellisen kanssa! Vaihtelua, uusia ärsykkeitä, mutta joka kerta kuitenkin se itsensä ylitys. Tein sunnuntaina jalkatreenin käyttäen vain alataljaa. Aluksi saattaa kuulostaa vähän kevyeltä, mutta voin sanoa, että pari päivää on ollut melko haastavaa sekä istua että kävellä 😀

Jalkatreeni alataljassa

Lämmittely 2×15 kyykkyä (10 kg) alataljassa & nopeat avaavat venyttelyt jaloille

1. Kyykky 15 (20 kg) / 12 (25 kg) / 10 kg (30 kg) / 10 (30 kg)

2. Pakarapotku

12 (5 kg) / 10 (10 kg) / 12 (10 kg) / 10 (10 kg) per jalka

3. Reiden koukistus päinmakuulla

3 x 10 (5-10 kg) / jalka

4. Reiden loitonnus

3 x 10 (5 kg) / jalka

Mukavia treenihetkiä!

-J

jennaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta