Jalkatreeni, jonka jälkeen ryömit kotiin sekä arvonnan voittaja!

Huh huh mikä jalkatreeni oli tänään! Suunnittelin tänään mulle ja Mr. A:lle jalkatreenin, joka tehtiin kahvakuulan kanssa. Ja kaupan päälle saatiin hirvee hiki!
Päätettiin jokunen aika sitten, että kun mun käsi alkaa toimia, aletaan tehdä yksi yhteinen treeni per viikko. Nyt se siis toimii jo suht hyvin eli eikun yhteistreenit kuvioihin! Vuoroviikoin suunnitellaan sellainen treeni, jonka haluaa yhdessä tehdä. Tällä viikolla oli siis mun vuoro ja koska pidän nyt pari viikkoa ”taukoa normaaleista jalkatreenistä”, tehtiin se kahvakuulatreeninä.
Kahvakuulatreeni jaloille
Lämmittely: Burpee 3×8, Etuheilautus 3×15 (16 kg)
SONY DSC SONY DSC
1. Hidas kyykky (asetu hartioiden levyiseen asentoon varpailleen, kuula kropan eteen, kyykkää h i t a a s t i alas n. 5-8 s alas ja nouse myös 5-8 s ylös)
3×6 (16 kg)
SONY DSC2. Yhden jalan suorin jaloin maastaveto
3×8 per jalka (16 kg)
SONY DSC SONY DSC3. Yhden jalan kyykky (laita toinen jalka toisen taakse siten, että vain takajalan varvas koskettaa maata ja kyykkää paino etujalalla niin alas kuin pystyt, ponnista voimakkaasti ylös. Jos haluat haastetta, nosta takajalka kokonaan ilmaan tai tee pistoolikyykkynä)
10/8/8 per jalka (12 kg) 
SONY DSC
SONY DSC
5. Luistelukyykky (pidä etujalan polvi ja varpaat samassa linjassa, vie toinen jalka taakse sivulle ja ponnista etujalalla ylös)

3×8 per jalka (12 kg)SONY DSC SONY DSC
6. Hissikyykky (Leveä haara-asento, kyykkää hieman alle vaakatason ja ylös mennessä nouse vain hieman vaakatason yläpuolelle = 1 toisto, älä nouse toistojen välissä kokonaan ylös!)
3×10 (8 kg)
SONY DSC SONY DSC
Ihan älyttömän tehokas treeni! Kannattaa kokeilla 🙂
SONY DSC
Ja sitten Kuntokauppa.fi:n vastuskuminauhojen arvontaan
Kysymyksiä eli osallistujia tuli 69 kappaletta! Ihan huikea määrä! Valitettavasti vain 1 voittaa ja arvonta (numeroin kommentit ja random.org arpoi yhden numeron väliltä 1-69) suosi tällä kertaa:
Numeroa 20! Eli kysymystä:
”Mikä on sinun suosikki vatsalihasliike?” nimim. Maiqqu
Onnea paljon! Suhun ollaan yhteydessä varmasti viimeistään pääsiäisen jälkeen 🙂
Kiitos vielä kaikille osallistujille! Alan käydä huimaa kysymysmäärää läpi ja vastaan ihan jokaiseen muutamassa postauksessa 🙂
Ihanaa ja rentoa pääsiäistä,
<3:llä Jenna
P.S. Täältä voit käydä tilaamassa omat vastuskuminauhat: Kuntokauppa.fi. Kevyt kumppari on nimensä mukaan ainakin mulle tosi kevyt, mutta keskiraskas ja varsinkin raskas on kyllä tosi hyviä!
Yhteistyössä Kuntokauppa.fi

jenna

4 vastausta artikkeliin “Jalkatreeni, jonka jälkeen ryömit kotiin sekä arvonnan voittaja!”

  1. Loistavaa! Palautusajat on hyvä pitää suht lyhyinä, noin 1-1,5 min jolloin syke ehtii hieman laskea. Tsemppiä treeniin! 🙂

  2. Kiitos, olipa virkistävä uusi jalkatreeni ja vähin välinein. Itsellä kotona vain 12kg kuula mutta hyvin tuntui loppujen lopuksi kun keskittyi ja alussa tein vähän pidempiä sarjoja. Kotona tosiaan tytön kanssa reenaillaan niin ei salille tällä hetkellä usein pääse. Hiki tuli 🙂 Tällaisia lisää kiitos ja mukavaa pääsiäistä sekä kevättä!

  3. Kiva kuulla, että treeni tuntui! Tosiaan voi tehdä myös pidempiä sarjoja ja kun liikkeet tekee tosi hitaasti, pärjää pienemmilläkin painoilla 🙂 ihanaa pääsiäistä sinnekin!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta