Kahvakuulailua ulkona

Täällä on viikonloppu sujunut mukavasti! Mitenkäs siellä? Suuntasin perjantaina jälleen nokan kohti maaseutua ja täällä ollaan vietetty viikonloppua leppoisissa merkeissä. Mr. A. lähti perjantaina ystävänsä polttareihin, joten en halunnut jäädä yksin ihmettelemään kotiinkaan. Ehtiihän sitä myöhemminkin!
Perjantaina ajomatkan jälkeen tuli sellainen fiilis, että nyt olis kyllä pakko vähän kuntoilla. Päädyin (yllätys yllätys) tekemään kahvakuulatreenin 🙂
Liikkeet valikoin ihan fiiliksen mukaan, olkaa hyvät! 
Alkuun lämmittele hyvin. Esim. hölkkää 5-10 minuuttia ja pyörittele hyvin käsiä ees taas.
1. Yhden käden heilautus pysäyttäen kuula edessä (3×10/puoli)
2. Kyykky (kyykkää mahd. alas) samalla nostaen kuula ylös, kyykystä ylös noustessa laske kuula alas (3×8-10)
3. Etuheilautus (3×15)

4. Hyvää huomenta liike tai ”SMJV”, laske kuula suoraan alas pitäen selän suorassa, nosta selkä pystyasentoon, toista (3×12)
5. Yhden jalan maastaveto siten, että nostat kuulan puoleista jalkaa ylös pitäen selän suorana ja vastakkainen jalka koukistuu .  Alhaalla kuula ei kosketa maata. Voit joko kallistua ”vaakaan” tai kuten minä 😉 mulle alla oleva asento on helpompi ja molemmat tuntuu kyllä siellä takalistossa! (3×8-10/jalka)

 6. Vatsarutistus (3×12)
7. Kuulan pyöritys pään ympäri pienellä liikeradalla (3×10, 5 per suunta)

Hyvä treeni, parempi mieli!

exloth.com
  
Tänään, ja oikeastaan jo eilen,  on takareidet, alaselkä ja syvät pakaralihakset olleet kyllä sen tuntuiset, että jotain on tehty! Odotan jo niin innolla huomista PT:n tapaamista ja normi treenien pariin palaamista 😉
Rentoa sunnuntaita!
<3 Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta