Käsiin muotoa tällä treenillä

Jälleen yksi perinteinen treenipostaus! Tällä viikolla lähes kaikki vapaa-aika on mennyt talolla viimeisiä juttuja hoitaen ja päättäen. Muutto lähestyy todella hyvää vauhtia! Onneksi eilen pääsin hetkeksi ”hengähtämään” tankotanssitunnille. Teki kyllä pitkästä aikaa niin hyvää, on se vaan just mun laji <3 Viime viikolla salitreenejä kertyi muutama ja tässä viime viikon käsitreeni liikkeineen, toistoineen ja painoineen 🙂 Var så god!
Käsitreeni
Lämmittely 800 m soutamalla + käsien pyörittely kepin kanssa
1. Pystypunnerrus kp. 4 x 8-10 (7 kg / käsi)
2. Etuolkapäät alataljassa 4 x 12-15 (7,5 kg)
etuolkapäät

3. Vipunostot sivulle kp. 4 x 12-15 (5 kg / käsi)

4. Takaolkapäät ylätaljassa köydellä 3 x 15-20 (10 kg)

takaolkapäät

5. Supersarjana: Hauiskääntö & ojentajapunnerrus taljassa 3 x 8-12 (haba 12,5 kg / ojentaja 12,5 -15 kg)

6. Supersarjana: Ranskalainen punnerrus niskan takaa alataljassa (kuvat alla) & hauiskääntö scott-penkissä mutkatangolla 3 x 8-12 (haba 12,5 kg / ojentaja 7,5 kg)

ranskalainen_punnerrus ranskalainen_punnerrus_2Sellainen treeni! Liikkeissä mukana olleet toistot ja painot siis ovat suoraan mun treenistä, joka edelleen keskittyy enemmän siihen hypertrofiseen eli lihaskasvun puoleen. Ehkäpä joku päivä voisi taas kokeilla sitä voimapuoltakin, mutta ainakin toistaiseksi näillä tavoitteilla mennään 🙂
Aktiivista treeniviikon jatkoa! Nauttikaahan auringosta!
<3:llä Jenna

jenna

4 vastausta artikkeliin “Käsiin muotoa tällä treenillä”

  1. Toi ranskalainen punnerrus niskan takaa alataljassa on mulle ihan uusi. Vastaavaa olen tehnyt niin että se on ylätaljassa tai sitten penkillä selällään alataljassa. Mitä sun kyynärpäät tykkää? Uskaltaisinkohan kokeilla, kun on ollut joskus kremppaa..

  2. Joo tää oli mullekin uus liike! Mies sitä on tehnyt 🙂 Mutta ei mun mielestä kyllä kyynärpäissä tuntunut ollenkaan ja tuo liike on aika raskas, joten en laittanut isoa painoa. Kokeile vaikka ihan kevyesti ja jos yhtään tuntuu pahalta huonolla tavalla, niin eipä sitä kannata sitten tehdä!

  3. melkein täysin samanlainen treeni kun mulla ja samat painot! tosin teen olkapäät erikseen ja kädet selän/rinnan yhteydessä mutta myös supersarjoina. millä fit24/7salilla käyt?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta