Koko kropan herättely -treeni

Pitkästä aikaa treenikuulumisia, ja hitunen niitä muitakin! Ihan sellainen kunnon ”päivän treeniohjelma + toistot ja painot”. Jee!

Voisin sanoa, että tässä on ollut vähän kaikenlaista ”hässäkkää”. Välillä motivaatio treenaamiseen ja nykyiseen elämäntapaan on ollut jossain siellä Malediiveilla eli huitsin nevadassa 😉 Välillä väsymys ja stressi ovat vaivanneet niin paljon, että ei ole yksinkertaisesti vain jaksanut tehdä mitään ja tähän on PT:n kanssa puututtu muuttamalla ruokavaliota sekä ottamalla totaalilepoa niin kropalle kuin päällekin. Niin ja laittamalla ne nukkumaanmenoajat kohdikseen. Ja nyt viimeiset 10 päivää oli vähän muuta tekemistä, nimittäin tehtiin aivan mahtava reissu Kreikassa! Reissusta tulette kuulemaan varmasti lähipäivinä lisää ja muutamaankin otteeseen, kunhan saan kuvat kaikista kameroista koneelle ja vähän tasattua fiiliksiä! Sen voin sanoa, että kyllä on sekä pää että kroppa levänneet 🙂

Mutta nyt tämän päivän treenin pariin. Päätin, että tällä viikolla ikään kuin herättelen kroppaa taas treeneihin. En heti lähde vetämään täysillä suhteellisen uutta treeniohjelmaani vaan teen muutaman treenin sen mukaan, miten lihakset ottavat taas treeniä vastaan ja palautuvat. Ensi viikon alussa testataan sitten Mr. A:n kanssa ne luvatut maksimit ja laitetaan teille lähtötasoja.
Koko kropan herättely -treeni
Lämmittely: soutu 1000 m
1. Penkkipunnerrus käsipainoilla 12 / 10 / 10 (7 kg / käsi)

2. Alatalja V-kahvalla 10 (30 kg) / 8 / 8 (32,5 kg)

IMG-20150921-WA0001

3. Reiden ojennus istuen 12 (45 kg) / 8 (60 kg) / 7 (65 kg) / 6 (70 kg)

IMG-20150921-WA0002

4. Hyvää huomenta -liike kahvakuulalla lämmittelyksi (koska totesin, että liike olikin liian kevyt) 1 x 12 (16 kg)

Suorin jaloin maastaveto takaketjun pääliikkeenä 7 / 7 / 7 (50 kg)IMG-20150921-WA0003

5. Hauiskääntö köydellä 12 / 10 / 8 (12,5 kg)IMG-20150921-WA0004

6. Ojentaja tangolla 8 / 10 / 8 (17,5 kg)

Sellainen treeni tänään. Kuten oli tarkoituskin, kroppa sai herättelyä ja fiilis treenin jälkeen oli tosi hyvä! Nyt ainakin tuntuu siltä, että tämä lähes totaalilepo viimeisen kuukauden ajan on tehnyt ihan älyttömän hyvää sille motivaatiolle, jota oli vaikea löytää ja sille, että tajusin taas kuinka hyvän olon liikunta saakin aikaiseksi 🙂

Hei muuten, Instagram-tilini puolelle päivittyy enemmän kuvia niin treeneistä, ruuasta kuin muustakin menosta, eli klikkaahan seuraajaksi, jos haluat: @jennaeaarnio !
Energistä alkaa viikkoa,
<3:llä Jenna

jenna

2 vastausta artikkeliin “Koko kropan herättely -treeni”

  1. Postaustoive! Nimittäin nuo yhden toiston maksimit, miten ne testataan? Niistä on paljon puhetta, mutta en ole saanut selville miten ne mitataan käytännössä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta