Koko kropan kahvakuulatreeni

Juhannus on jälleen juhlittu ja nyt olisi jälleen oiva tilaisuus ”palata ruotuun”! Juhannuksesta en sen enempää nyt höpise kuin sen, että me vietettiin sitä ystävien kanssa tällä kertaa kaupungissa. Hyvää ruokaa, seuraa, saunomista, pelejä ja vähän juomaakin 😉 Valvottua tuli niin perjantaina kuin lauantainakin normaalia myöhempään ja oli kyllä tänä aamuna haastetta kerrakseen, kun sängystä koitti ylös päästä!
Pari viikkoa sitten tein ulkona kahvakuulatreenin. Nämä treenit lukeutuvat kesän lemppareihin. Kahvakuula on monipuolinen treeniväline ja tässä treenissä saakin lähes koko kroppa tehdä hommia:
Koko kropan kahvakuulatreeni
1. Etuheilautus (20 toistoa)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA2. Askelkyykky paino suorilla käsillä (6-8 toistoa / jalka)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA3. Suorin jaloin maastaveto yhdellä jalalla (8-12 toistoa / jalka)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA4. Pystysoutu (10 toistoa)OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA5. Maastaveto + hauiskääntö + pystypunnerrus (10-15 toistoa)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
6. Extraliike ilman kahvakuulaa: Leveä punnerrus kämmenet ulospäin (8-12 toistoa)OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lisähaastetta saat tekemällä kaikki liikkeet putkeen kuntopiirityyppisesti ja vasta sen jälkeen pitää tauon. Tee sarjoja 3-5 oman kuntotasosi ja käytettävissä olevan ajan mukaan!
Tsemppiä alkavan viikon treeneihin,
<3:llä Jenna

jenna

2 vastausta artikkeliin “Koko kropan kahvakuulatreeni”

  1. Mökki ja kahvakuulatreeni sopii kyl niin hyvin yhteen. Kiitti vinkeistä! Tee ens kerralla joku video treenistä! Ja joo, onhan toi sun peppu aika täys 10 noissa trikoissa 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta