Koko kropan treeni & viikonloppukuulumiset

Heipähei! Ja ihanaa kesäistä sunnuntai-iltaa 🙂 Nytkö se sitten alkoi, nimittäin kesä? Toivottavasti! Tällä hetkellä istun ihanalla terassillamme, jonka puunasin eilen kesäkuntoon. Rakastan sitä, että voi vaan nauttia lämmöstä ja tehdä ruokaa grillissä ja jos huvittaa, vaikka ottaa sitä aurinkoa omalla takapihalla <3 

Grillattua kanaa, possun sisäfilettä, herkkusieniä, kesäkurpitsaa sekä parsaa, nam!
Jälkkäriksi tein valkosuklaa pannacottaa raparperisalsalla 🙂 Raparperit jo omasta maasta!

Tänä viikonloppuna onkin saanut nauttia grillailusta, ystävistä, ulkoilmasta, ihanasta terassista sekä Porvoon vanhasta kaupungista. Huippu viikonloppu siis! Oli mukava viettää eilen iltaa hyvässä seurassa ja tänään sama meno jatkui ja sai tosiaan olla ”turistina” kamera kourassa omassa kotikaupungissa 🙂 Porvoo on sitä ollut mulle vasta about 2,5 vuotta, mutta kyllä se on ollut sen arvoistakin!

Perjantaina käväisin siis vihdoin salilla. Eli ainoa salitreeni tälle viikolle ja tein sitten koko kropan kerralla. Yleensä salilla vierähtää se n. 50 min, mutta nyt siellä meni aika lailla 1,5 h! Eli kyllä se koko kropan treenaaminen vie aikaa.. Mutta toisaalta, tulipa tehtyä ja nyt kyllä tuntuukin taas siltä. Hyvä niin, hihii!

Niinkuin oon aiemminkin sanonut, musta lihaksissa pitää tuntua kunnolla treenin jälkeen, jotta ”tietää tehneensä treenin täysiä”. No joinain päivinä ei tällaista tunnetta tule ja silloin ihmetyttääkin, että mitä mä tein erilailla ja olisko sitten kuitenkin pitänyt nostaa niitä toistomääriä taikka painoja. Tällä kertaa siis treeni kuitenkin meni selvästi hyvin, varmasti tuo kunnon lepo vaikuttaakin tähän ja odotan innolla ensi viikon ”normaaleja” treenejä! 

Tein siis koko kropan poikkeuksellisesti kerralla. Likkeet olivat seuraavat:

  • Jalkaprässi kapealla jalka-asennolla
  • Reiden loitontajat
  • Penkki
  • Smjv tangolla
  • Hauis taljassa suoralla tangolla
  • Ojentaja köydellä
  • Vipunostot sivulle
  • Alatalja
  • Vatsat (tein sekä suorat että vinot)
Nuo hauis- sekä ojentaja-liikkeet tein supersarjana ilman taukoja, joten ei ihme että ei oo pariin päivään kädet oikein toimineet 😀 Ja jalkaprässissä nousi taas painot! Nyt jo 110 kg! Wuhuu! Kuinka moni teistä treenaa normaalistikin yksijakoisella ohjelmalla? Ja miten se mielestäsi vaikuttaa kroppaan esim. 3-jakoiseen verrattuna? Kommenttia tulemaan vaan reippaasti tuonne kommenttiboxiin (postauksen alla linkki)!
Vielä tähän loppuun muistutan teitä arvonnasta! Eli siis sain ilon ja kunnian arpoa todella laadukkaan Me We:n pipon, jonka kustomoinnin voittaja saa päättää itse 🙂 Täältä pääset tutustumaan tarkemmin siihen, millaisen pipon itse valitsin sekä siihen, mikä tuo Me We oikein on: Me We – ihana pipo & arvonta. Ja tässä vielä kertauksena ohjeet siihen, miten osallistua tähän arvontaan 🙂 :

Tykkää ja kommentoi arvontaan, että minkä tekstin pipoosi haluaisit Me We:n facebook-sivuilla: Me We:n FB-sivuille tästä!
tai
Tykkää Kohta kunnossa! -facebook-sivuista: Kohta kunnossa! -FB-sivuille tästä!
tai 
Liity Kohta kunnossa! –lukijaksi tuolta ylhäältä oikealta sivupalkista, halutessasi voit kommentoida blogiin, että mikä olisi suosikkitekstisi! Eli blogin lukijat ovat automaattisesti mukana arvonnassa 🙂
Arvonta-aikaa on ensi viikon sunnuntaihin 25.5.2014 asti, jonka jälkeen suoritan arvonnan ja ilmoitan voittajalle!

Huomenna on ilmeisesti tulossa oikein kunnon hellekelit, 28 C luvattu tänne! Hui! Muistakaa se aurinkorasva, UV-säteily on nyt tosi voimakasta.
Lämmintä viikon alkua!
<3 Jenna
jenna

2 vastausta artikkeliin “Koko kropan treeni & viikonloppukuulumiset”

  1. Oi ihana blogi, jään ehdottomasti seuraajaksi! Mistä tuo ihana musta maximekko mahtaa olla? Kivaa kesänalkua sinulle 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta