Kuinka saada pyöreä peppu?

Monet bloggaajat ovat tykästyneet käyttämään tuota peppu-sanaa otsikoissaan ja saaneet siten mukavasti uusia lukijoita. Myös useissa lehdissä kirjoitetaan ohjeita siihen, kuinka saada se pyöreä ja täydellinen takamus. No miksen minäkin nyt sitten kirjoita tästä muutaman sanasen? 😀

Humoristista mielestäni tästä tekee se, että kuinka me kaikki aina tuijotetaan sitä peppua? Eikö kropassa ole mitään muuta (no on tietysti ne tissit!), jota tuijottaa?!? Mutta yleensä se on kuitenkin se kokonaisuus joka ratkaisee, vai onko? 

Oli miten oli, löysin Pinterestistä (mun pinterest-sivulle löytyy linkki tuosta sivupalkista ja vielä tässä: http://www.pinterest.com/jennaaarnio/) hyvän pepputreenin ja se löytyy tuosta alta:

Firm Booty Workout from Autumn Fitness | 21 Day Fix | 5 Moves For A Tight & Sexy Booty
Nyt näin sunnuntain kunniaksi vaan kokeilemaan!  Liikkeitä voi tehdä 3 sarjaa ja kutakin liikettä vaikkapa 10-12, omasta lähtötasosta riippuen. Viimeisiin kahteen liikkeeseen saa lisätehoa, jos ottaa (liikkeessä 4.) tangon taikka vaikka käsipainon lantion päälle ja viimeisessä liikkeessä käsipainon polvitaipeeseen! Ja tässäkin taas kannattaa muistaa se, että ei sitten treenata montaa päivää putkeen! Vaan se vähintään päivän tauko aina välissä 🙂
I couldn't care less for a thigh gap, I mean if you have one naturally, awesome, but I doubt I ever will, and I don't mind, I will have continue to have an amazing ass!
Kumpi miellyttää silmää ennemmän?
http://www.pinterest.com/pin/290552613429699931/

Myös mun tavoitteena on toki saada jotain muotoa tuonne peppuosastolle, mutta kaikki aikanaan 🙂 

Loppuun vielä motivaatioksi:
Squat
http://www.pinterest.com/pin/107734616059365477/

Bikinikauteen on vielä onneksi matkaa! tai ainakin siihen kesään.. 🙂


P.S. Sivupalkista löytyy myös linkit blogin Facebook, Blogilista ja Bloglovin -sivuille, joiden avulla blogin seuraaminen helpottuu huomattavasti 😉
jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta