Kuntopallotreeni osa 2.: Vatsalihaksiin voimaa

Yhteistyössä: Gorilla Sports

Vatsalihakset ovat yksi lihasryhmä, jota etenkin näin ennen kesää treenataan paljon metsästäen sitä timmiä kesämasua. Vatsalihakset ovat tärkeä lihasryhmä treenata ihan siinä, missä jalat, selkä tai mikä tahansa muukin, ja niitäkin kannattaa muistaa treenata monipuolisesti. Ei vain ja ainoastaan niitä istumaannousuja 😉

Pyrin tekemään pari kertaa viikossa vatsalihastreenin. Harvemmin jään kuntosalille vatsoja treenaamaan, ainoastaan tankotanssitunneilla tulee vatsalihakset treenattua ohjatusti. Onneksi vatsalihaksia on todella näppärä treenata myös kotona! Jossakin vaiheessa lisäpainot myös vatsalihasten treenaamisessa ovat tarpeen ja siihen tarkoitukseen käyvät todella hyvin esimerkiksi juuri kuntopallot tai kahvakuulat. Kuntosalilla voi avuksi ottaa esimerkiksi ylätaljan. Vaihtoehtoja löytyy, kun vähän käyttää mielikuvitusta!
Vatsalihaksiin voimaa 5:llä liikkeellä
1. Vatsarutistus
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
2. Russian twist
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
3. Puolikas linkkari pystypunnerruksella
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
4. Vuorikiipeilijä
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
5.  Lankku
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ihanaa alkavaa viikonloppua!
<3:llä Jenna
P.S. Gorilla Sportsilla on tällä hetkellä alennuksessa kaikki kuntopallot! Tsekkaa täältä ja tilaa omasi!

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta