Loma- & treenikooste viikolta 12

Hyvää Palmusunnuntaita! Kävikö teillä virpojia? Meillä kävi pari 🙂 ihanaa, kun tällaisia perinteitä pidetään yllä! Ja muistitko muuten kellojen siirron? Allekirjoittanut ei olisi muistanut ellei puhelin olisi fiksusti itse siirtynyt oikeaan aikaan 😉
Tällä viikolla blogijuttujen ideoita on ollut niin paljon, että viime viikon, joka vietettiin Rukalla, treeni-& lomakooste on jäänyt kirjoittamatta. Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan!
Treenikooste tulee nyt tiivistettynä:
Viikon 12 treenit
Hiihtoa 30 km
Lenkkeilyä 11 km (pidemmät lenkit) + pikku lenkkejä
Venyttelyä/joogaa 15-10 min / päivä
Tikis-vatsalihashaasteen treenejä 3 kpl
Kerran puolisen tuntia pulkkamäessä liukurilla laskua, juosten mäki ylös (liukurilla laskuk on muuten loistavaa vatsalihastreeniä, kun koittaa pitää jalat ylhäällä!)

Ja lomakooste kuvien muodossa, koska kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa 🙂 :
SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC DCIM103GOPRO DCIM103GOPRO
DCIM103GOPRODCIM103GOPRO
G0965036_1426428881177_high_2DCIM103GOPROSellainen kooste se 🙂 Aurinkoa, liikuntaa, terveellistä ruokaa (josta ei tullut yhtään kuvaa 😉 ) ja sitten vähän herkkujakin!
Rentoa sunnuntaita! Lähden tästä salille tekemään haban ja rinnan 🙂
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta