Mun 3 suosikki vatsalihasliikettä

Vatsalihakset ovat usein ne, jotka jätetään sinne treenin loppuun ja saattaa myös käydä niin, että ne sitten jäävät kokonaan treenamatta. Kuitenkin nämäkin lihakset ovat yhtä tärkeät muistaa treenailla, kun vaikkapa se selkä!

Mulla on sellainen tapa, että etsin ja kokeilen uusia liikkeitä vatsalle (toki myös muille lihasryhmille) aktiivisesti ja näistä sitten suosikit jäävät omiin treeneihin. Alla on kolme liikettä juuri näille vatsalihaksille, jotka ovat tällä hetkellä ehdottomat lempparini!

Voit tehdä liikkeet vaikka ihan omana treeninään tai jonkun muun treenin ohessa. Nämä liikkeet ovat myös siitä loistavat, että tarvitset ainoastaan itsesi näitä tekemään 😉 Tee kutakin liikettä 3-5 sarjaa, toistoja 8-12 oman tason mukaan. Itse pyrin tekemään vatsalihastreenin noin 2 kertaa viikossa.
1. Jalkojen nosto suorana, lopussa vielä pepun nosto maastaOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
2. Vatsarutistus kurkottamalla mahdollisimman ylös käsillä
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA3. Russian twist (jalat ylhäällä)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toivottavasti nuo kesäiset treeni-ilmat tulevat pian takaisin!
Aktiivista viikon alkua,
<3:llä Jenna

jenna

2 vastausta artikkeliin “Mun 3 suosikki vatsalihasliikettä”

  1. Nuo kuuluvat omiinkin vatsalihaslemppareihin!
    Itse tykkään vatsat treenata aina omana treeninään kotosalla, niin saan niihin keskityttyä kunnolla. 🙂

  2. Kiva kuulla! Tuo on kyllä hyvä tapa tehdä vatsat just omana treeninään kotona, niin ei tuu kiusausta jättää treeniä puolitiehen, jos salilta alkaa olla kiirus kotiin 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta