No on sitä taas treenattukin!

Josko sitä taas palaisi hetkeksi siihen treenipuoleen.. Tän blogin kun piti alunperin olla sellainen ”treeniblogi” 😉 

Viikonloppuna en rempan ja siivousinnon iskettyä ehtinyt salitreenaamista ajattelemaankaan, mutta eilen iski tarve käydä vähän nostelemassa rautaa. Näin loman ollessa jo hyvin lähellä alkaa iskeä myös tarve ”lomaan” salitreeneistä (en tiedä kylläkään, että miksi pitäisi pitää lomaa salilta 😀 ), joten motivoidakseni itseäni tein treenin vähän oman ohjelmani ulkopuolelta. 

Treenattaviin lihasryhmiin kuului jalat, rinta sekä ojentajat. Normaalisti treenijakoni on 3-jakoinen: jalkapäivä, rinta & ojentaja, selkä&hauis. Vatsoja joka treenissä tai sitten treenipäivien välissä 🙂

Tein liikkeitä ihan fiiliksen mukaan eli seuraavasti:

  • Askelkyykky käsipainojen kanssa
  • Flyes:it
  • Reisiojennus 
  • Ristikkäistalja
  • Ojentajat taljassa köydellä
  • Takapotku taljassa
  • Ojentajat käsipainoilla
  • Reiden loitontajat
Treeni tuntui tosi hyvältä ja kyllä tuli taas hiki! Naama oli märkänä ensimmäisen 3 minuutin jälkeen, mutta joo, ehkä tuolla helteellä oli oma osansa tässä 😉 
Kävin eilen myös hoitamassa vähän kauneusjuttuja eli laitattamassa kesäripset 🙂 Kyllä taas kelpaa! Mulla oli ripsienpidennykset viime vuoden keväästä syksyyn, mutta jätin sitten jossain vaiheessa ripset huollattamatta ja ne jäi.. Taas saa ihmetellä, että miksi en niitä pitänyt?! On nää vaan näppärät ja heti aamulla herättyään muuten aivan tööt-oloisena ja -näköisenä, on sentään joku osa naamasta fressin näköinen 😉
Treenin jälkeen ei niin fressin näköinen hikinaama 
Viime kesänä mulla oli ns. normaalit ripsienpidennykset (en tiedä mikä on ihan oikea nimi, joku ammattilainen saa valaista), mutta nyt laitatutin tällaiset ”volyymiripset”. Eli nämä on paljon kevyemmät ja luonnollisemmat kuin ne edelliset. Pituutta ja runsautta löytyy, mutta tuntuma silmissä on ihan erilainen, näitä kun ei tunne ollenkaan 🙂 Ja näiden pitäisi pysyä hyvinä 4-5 viikkoa juuri sen takia, kun ovat ohuet ja antavat siten mahdollisuuden suurempaan rasitukseen tippumatta 🙂 Huippua! Aikaa säästyy kivasti, kun ei tartte 2-3 viikon välein juosta huollattamassa 😉
Ai niin.. Selailin eilen treenivihkosta painoja ja huomasin, että helmikuussa olin tehnyt jalkaprässiä 60 kg.lla.. Siis ihan lelupainoilla 😉 Nyt sarjoissa jo se 110 kg ja ehkä vähän päällekin! Eli kyllä sitä näköjään kehittyy, kun vaan kovaa jaksaa yrittää 🙂
Mukavaa viikkoa!
<3 Jenna
P.S. Hei muistattehan sen kahvakuulatarjouksen?! Nyt Kuntokauppa.fi tarjoaa blogin lukijoille 15 % alennusta  koodilla KUULAT15 loistavasta treenivälineestä, eli hopihopi hankkimaan omasi! Kuulavalikoimaan suoraan TÄSTÄ 🙂
Kuntokauppa.fi
jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta