NRJ:n hyvinvointi-ilta

Mainitsin tiistaina, että lähden illalla jonnekin kivaan juttuun ja se oli siis NRJ:n hyvinvointi-ilta Helsingissä Lasipalatsin BioRexissä. IItaa juonsi NRJ:n Tuija Pehkonen ja luennoitsijoina toimivat suuresti ihailemani Jutta Gustafsberg sekä Satu Kalmi 🙂 Heti alkuun sain napattua Juttaa hihasta ja juttelimme hetken treenaamisesta sekä siitä miten tuo keväällä aloittamani valmennus on sujunut. Olin siis mukana Fitfarmin Lite In Shape -valmennuksessa, joka sitten jäi päälle hieman modattuna, mutta pääpiirteiltään samantyyppisenä 🙂 Eli siis se elämäntapamuutos on jo alkanut juurtua tähän mimmiin! Takaisin tiistaihin.. Jutta luennoi lähinnä mentaalipuolesta treenaamisessa. Muun muassa siitä kuinka tärkeää on asettaa itselleen tavoite ja pyrkiä sitä kohti, jättää kaikenlaiset tekosyyt keksimättä ja ymmärtää, että kaikilla on se 24 h aikaa vuorokaudessa eli se kiire on vain itse luotu mielentila 😉

Satu puolestaan kertoi sitten ravinnosta sekä treenaamisesta pääpiirteittäin. Uutena asiana tuli ainakin se, että pitäisi syödä 6 kertaa päivässä! Eli siis vielä yksi ateria lisää 😮 Ajatus tuntui aluksi huimalta, mutta seuraavassa hetkessä hän kertoi, että näiden aterioiden tulee sisältää se 25 g protskua (siis per ateria), joten yhden aterian lisää saa vaikka syömällä protskupatukan taikka rahkaa, protskusmoothieta tms.. Kyse ei siis ole aina siitä kana + riisi -annoksesta vaan pienempikin annos käy 🙂 Treenaamisesta jäi mieleeni ainakin se, että aina tulisi lisätä painoa taikka toistomääriä eikä vain junnata paikallaan.. Naiset kuulemma treenaavat usein liian pienillä painoilla, joten lisää rautaa vaan tankoon!

Lopuksi yleisö sai esittää vartin verran kysymyksiä ja sain itsekin vastauksen moniin mieltä askarruttaviin asioihin vaikka en suutani uskaltanutkaan avata 600 ihmisen läsnäollessa 😉 

Muistiinpanojakin tuli tehtyä: 

Eilen löysin kaupasta Bonnen persikkasosetta (tosi hyvää vaikka rahkaan!) ja päätin sitten kokeilla tuollaista protskusmoothia, johon tuli appelsiinimehua, whey80 ja persikkasosetta. Maku oli ihan ok, mutta ensi kerralla pitänee kokeilla omenamehua appelsiimehun tilalla, koska vaniljan makuisen whey80:n kanssa tuosta tuli pikkuisen liian makeaa!

Myös tuollaista Fast:in Puddingia tuli kokeiltua. Makuna toffee 🙂 Ensimmäinen reaktioni oli se, että eikö tuo olekaan ruskeaa niin kuin kuvassa 😀 No hyvää se kuitenkin on ja sopii nautittavaksi silloin, kun kaipaa jotain herkkua 🙂 

Eilen tuli treenailtua selkä ja rinta, ja lisättyä niitä painoja! Jännää miten paljon tuo oma pää vaikuttaa treenaamiseen. Jos on päättänyt, että jaksaa nostaa sen kilon kaksi enemmän , niin kyllä sen vain sieltä nousee 🙂 Positiivisia treenejä kaikille ja muistakaa, että huonona päivänäkin ajattelette, että kyllä minä pystyn, ettekä anna sille pahalle tuulelle valtaa! 🙂

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta