Ojentaja-rinta -treeni, missäs muualla kuin kotona! :)

Nyt, kun oon innostunut jakamaan teille näitä kotitreenijuttuja, niin täältä tulisi taas yksi! Eli tällä kertaa ojentaja-rinta -treeni. Tein tän treenin lauantaina, kun salille menemisen sijasta päädyinkin kampaajalta suoraan kotiin (joo siis tukka oli sen verran hienona, että en kehdannut mennä salille 😀 ihan kuin kukaan olisi huomannutkaan..). No, tein kuitenkin tän treenin ihan täysiä kotona ja voin kertoa, että vielä tiistai-aamunakin tuntui ojentajissa! 

1. Ojentajapunnerrus
2. Punnerrus leveällä asennolla

3. Kahvakuulapunnerrus niskan takaa 
pidä kyynerpäät mahdollisimman suorana eteenpäin (mulla kuula, joka taittaa väkisinkin kyynerpäät ulospäin)

4. Wall-climb, tää on ihan vaan temppuiluks välillä 🙂 Toki tosi hyvä yläkroppaliike!

5. Ojentajapunnerrus TRX-naruilla

6. Leveä punnerrus TRX:llä

Tee kutakin liikettä 3 x 8-12

Mitäs treenataan seuraavaksi? Ehdotuksia treenivinkkijutuista oteaan ilomielin vastaan! 

Oothan muistanut käydä osallistumassa Krippers-treenihanskojen arvontaan? Jos et, käy pikaisesti kommentoimassa itsesi mukaan TÄÄLTÄ! Osallistumisaikaa ensi viikon torstaille eli 28.8. asti 🙂

Tsemppiä treeneihin ja arvontaan!

<3 Jenna

jenna

2 vastausta artikkeliin “Ojentaja-rinta -treeni, missäs muualla kuin kotona! :)”

  1. Ihanaa löytää uusia treeniblogeja! Eksyin tänne indiedaysin kautta, ja sun blogi vaikuttaa todella inspiroivalta. 🙂 Tykkään todella paljon myös tällaisista treenijutuista/-ohjelmista. Jään ehdottomasti seuraamaan!
    Tervetuloa tsekkaamaan myös mun blogi, joka kertoo tällä hetkellä jalkansa katkaisseen sporttitytön elämästä… 😀
    http://www.indiedays.com/ext/dooittoday

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta