Päälläseisontaa sekä viikon 45 treenikooste

Toiseksi viimeistä treeniviikko-koostetta viedään ennen olkapääleikkausta. Sitten jokunen hetki kuntoutellaan, mutta älkää huoliko, ei tää blogi tuu tästä katoamaan saatikka muuttumaan vaikka välillä vähän meikää korjataan 😉 
Miten viime viikon treenaamiset jakautuivat?:
Maanantai: PT-valmennus Märskyssä, kahvakuulan kanssa noin 160 kyykkyä
Tiistai: Lepo
Keskiviikko: Lepo
Torstai: Agility, melko hapokas treeni tuon maanantain kyykkäilyn sekä osallistujamäärän takia. Meitä oli treeneissä vain 2, joten sai juosta melko paljon!
Perjantai: Rinta-selkä -treeni, lenkki metsässä lumihangessa tarpoen
Lauantai: Lepo
Sunnuntai: Tunnin lenkki metsässä sekä Ojentaja-hartia-hauis -treeni

Kokeilin eilen huvin vuoksi päälläseisontaa ja yllättävää, mutta onnistuin! Kuinka moni teistä ”temppuilee” välillä? 🙂 Jos haluat kokeilla, niin suosittelen ensin testaamaan vaikka seinää vasten ja siitä sitten hakemaan tasapainoa vähän kauempaa, mutta siten, että tarvittaessa saat edelleen tukea seinästä. Kun tämä sujuu niin voit testata vaikka tuon yllä olevan kuvasarjan mukaisesti 🙂 Välillä on hauska vähän hassutella ja haastaa itseään muillakin kuin niillä kuntosalitreeneillä 😉 hih!
Tällä viikolla treenien suhteen pitää ottaa vähän rauhallisemmin, jotta kroppa ei oo kovin tulehdustilassa sit ens viikolla. Myös luontaistuotteet oon melkolailla jättänyt jo viikko sitten, etenkin Omega3:n on sellainen, jota ei suositella 2 viikkoa leikkausta ennen sen verta ohentavan vaikutuksen vuoksi. Huomenna vielä viimeinen treeni PT:n kanssa ja varmasti jonkun verran treenailen muutenkin, mutta normaalia kevyemmin 🙂 Saa nähdä miten leikkauksen jälkeen sitten jatketaan! Tavoitteet on kyllä edelleen korkealla tän kunnon suhteen..
Nyt meen tekemään vähän raakasuklaata 😉
Rentoa tiistaita,
P.S. Vielä tämä ilta aikaa osallistua  SmartShake -arvontaan! 🙂
jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta