Päivän treeni: Pakara

Tänään töiden jälkeen oli fyssarilla käynnin vuoro. Jälleen oli vuorosssa ihanien faskialukkojen avaaminen, mutta onneksi niskan ja selän hieronta oli sitten hitusen mukavempaa 😉 Vasemman olkapään faskiat olivat yllättäen kireämmät kuin oikean, mutta pysyvät nyt toivottavasti auki! Hieronnan jälkeen ei ko. aluetta treenailla samana päivänä, mutta hinku salille viime viikon loman jälkeen oli kova ja päädyin treenaamaan pakaran.
Pakaratreeni
Lämmittely crosstrainerilla 5 min
1. Pakarapotku alataljassa 12 (15 kg) / 12 (15 kg) / 10 (15 kg) per jalka

DSC_1771
Ilmeellä jälleen 😉

2. Reiden loitonnus alataljassa 10 (7,5 kg) / 8 (7,5 kg) / 7 (7,5 kg) per jalka
3. Sumokyykky kahvakuulalla 10 (16 kg) / 10 (24 kg) / 10 (24 kg) / 10 (24 kg)
DSC_1788

DSC_1780
4. Lantionnosto bosulla lisäpainon kera 12 (10 kg) / 12 (10 kg) / 8 (24 kg) / 8 (24 kg)
DSC_1795 DSC_1794

DSC_1797
Näin kevyttä oli vikat toistot 😀

Kesto 50 min
Pakarapotkussa on hyvä muistaa se, että liike tehdään kantapää edellä. Näin saat liikkeen tuntumaan juuri pepussa. Reiden loitonnuksessa vie jalka sivulle sen verran kuin se menee puhtaasti. Sumokyykyssä vanhat tutut: pidä polvet ja jalat saman suuntaisina, selkä suorana, laskeudu vain niin alas että selkä ei lähde kallistumaan eteenpäin ja saat liikkeen tuntumaan. Lantionnostoa pitää ensi kerralla kokeilla vaikkapa smithissä step-laudan päällä. Tuo 24 kg kahvakuula tuntui hitusen ikävältä lantion päällä!
Sellainen treeni tänään! Voin sanoa, että hiki tuli jo ekan liikeen aikana 😀 Huomenna sitten selän ja olkapäiden pariin!
Mukavaa iltaa,
<3:llä Jenna
P.S. Loistavia kysymyksiä tullut teiltä tuonne arvonta-postaukseen! Jos et ole vielä osallistunut vastuskuminauhojen arvontaan, onnistuu se täällä: klik

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta