Paluu salille & Pakara- ja takareisiohjelma painoineen

Voi kamala kuinka hirveä olikaan paluu salille! No ei nyt oikeasti ”hirveä”, mutta huomasi, että tässä on oltu tauolla hetki jos toinenkin. Voimat olivat jääneet viime vuoteen eikä liikkuvuuskaan ollut samaa luokkaa, kun kuukausi sitten. No, tulipa aloitettua sentään 🙂

Tän päivän treeni oli jo tämän viikon neljäs. Kolme muuta oon tehnyt kotosalla. Lisäksi keskiviikkona käytin 1,5 h joogaillen. Tarkempi viikkokooste tulee ensi viikon aikana. Katsotaas nyt, mitä sitä tuli tänään tehtyä! Älkää pelästykö, ne voimat tosiaan on hävinneet, mutta parhaani yritin 😉
Sunnuntain takareisi- & pakaratreeni
Lämmittelyksi 5 min reippaasti crosstrainerilla
1. Suorinjaloin maastaveto kahvakuulalla
15 (28 kg) / 15 / 15/ 15 (32 kg)
suorinjaloinmaastaveto2suorinjaloinmaastaveto2. Reiden koukistus maaten (hitaat + nopeat toistot)
10 (20 kg) + 10 (15 kg) x 3
takareisikoukistus takareisikoukistus2
3. Pakarapotku alataljassa
10 (10 kg) / 12 / 12 (7,5 kg)
pakarapotku pakarapotku2
4. Lantionnosto bosun päällä kuntopallo lisäpainona
3 x 20 (8 kg pallo)
lantionnosto lantionnosto2
Sellainen treeni tänään. Olin jo ekan liikkeen jälkeen ihan tsippi, mutta sinnikkäästi tein koko treenin läpi. Takaketju kiitti jo treenin jälkeen, saa nähdä istunko huomenna 😀 Tästä on hyvä jatkaa ja toivoa, että ne voimat sieltä palautuu nopeasti takaisin!
Lisäksi mulla on ollut pari kuukautta ihan juntturassa molemmat pakaralihakset sekä takareidet, etenkin reisien sivuosat. Fyssari sai ne runnottua kuukausi sitten auki, mutta omatoimiset jokapäiväiset venyttelyt eivät ole oikein tuottaneet tulosta ja liikkeiden laajuudessa huomaa kyllä sen, että kireyttä on. Esimerkiksi tuossa pakarapotkussa jalka voisi nousta ylemmäksi. Täytynee varata aika hierojalle, jos kireydet eivät pian hellitä!
Tsemppiä alkavaan viikkoon,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta