Perjantain takareisi- & pakaratreeni

 

Huomentapäivää! Perjantaina iltapäivällä olo kiireisen viikon jälkeen oli melkoisen väsynyt, joten ei auttanut kuin suunnata salille pumppaamaan jalkoja! Ihme kyllä olo kunnon hikoilun jälkeen on aina 100 kertaa virkeämpi kuin ennen sitä 🙂

Päädyin treenaamaan takareisiä sekä peppua. Ensimmäinen liike, leveä jalkaprässi, menee väkisin myös hitusen etureisille, mutta muuten siis takareiska & peppu painotteinen treeni tuli tehtyä.
Perjantain takareisi- & pakaratreeni
Lämmittelyksi poljin 5 minuuttia ja tein kevyet venytykset
1. Jalkaprässi leveällä jalka-asennolla, paino kantapäillä
3 x 10 hidasta + 12-15 nopeaa toistoa heti hitaiden perään
jalkaprässi jalkaprässi2
2. Pakarapotku alataljassa
4 x 8-12 / jalka
pakarapotku2pakarapotku
3. Takareisikoukistus jalat yhdessä
3 x 10 hidasta + 12-15 nopeaa heti hitaiden peräänreisikoukistus reisikoukistus2
 
4. Lantionnosto bosun päällä, kuntopallo lisäpainona + yläasennossa 2 s pito
3 x 15lantionnosto lantionnosto2
Huh! Sellainen ”kevyt” pikku treeni 🙂
Juttu ei nyt luista tämän enempää, eilinen päivä painettiin pää kolmantena jalkana, jotta saatiin myyntikuvat otettua asunnosta ennen kuin tuli hämärää. Ilta meni ansaitusti sohvalla katsellen Putousta ja Pirates of the Caribbeania 🙂 Nyt on kyllä just sellainen sunnuntaifiilis, että voisin vain loikoilla koko päivän, mutta ehkäpä tästä alkaa kohta heräillä!
Rentoa sunnuntaita ja laita kommenttia, jos kokeilet tuota treeniä!
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta