Pieni vatsalihastreeni illan iloksi

Kyllästyin tuossa Hercule Poirotia katsoessa tähän ”liikkumattomuuteen” ja tein vatsalihastreenin seuraavasti:

4 kertaa 3 liikettä, 10-15 toistoa / liike ja viimeisessä 10-15 toistoa / liike / puoli, 
elikkäs

1. vatsarutistus siten, että vain lavat nousevat maasta, mutta jännitys pysyy koko ajan
2. jalkojen nosto selällään maaten jalat suorana
3. vartalonkierto yläkroppa irti maasta, mutta mahdollisimman lähellä lattiaa, jotta saa     parhaan mahdollisen tunteen liikkeeseen ja lisäksi jalat voi nostaa hieman ylös lattiasta

Tällä treenillä kyllä joulusuklaat ja kinkut masussa saa kyytiä ! 

Training Motivation - SixPackFactory
(sixpackfactory.com)

Vatsalihaksia, kuten muitakin lihaksia, tulee treenata siten, että pitää vähintään yhden lepopäivän treenipäivien välissä. Tällöin lihakset saavat aikaa palautua eli mikrovauriot, joita treenatessa lihaksiin syntyy saavat hieman aikaa parantua ja seuraava treeni kulkee paremmin, kun ei väkisin kipeillä lihaksilla koita työtä tehdä 🙂 

Gym Exercise Motivation and Images

Nyt uuden Bridget Jones -kirjan pariin ja ajoissa nukkumaan! Ihanaa alkavaa viikkoa 🙂

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta