Selkä- & rinta-treeni kotisalilla

A:

Rintaa ja selkää on kätevä treenata käyttäen räkkiä ja vapaita painoja apuna. Hyvä puoli myös isoissa liikkeissä on se, että treenin saa tehtyä tehokkaasti ja nopeasti. Eikä tarvitse lähteä mihinkään erikseen treenaamaan, vaan saa tehtyä kaiken kotosalla. Pikkuhiljaa alkaa kroppa tottumaan taas painoihin, vaikka en vielä aivan niitä lukemia liikuttele, mitä keväällä liikkui. Tässä viimeisen kahden viikon aikana olen herätellyt voimia ja totutellut lihaksia kovempaan treeniin.

Tässä olisi esiteltynä viime viikon selkä- & rintatreeni:

Pena tangolla: 4 x 8-12 toistoa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pena käsipainoilla: 4 x 10-15

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kulmasoutu: 4 x 6-10

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leuanveto: 4 x max

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Treeni on nopea tehdä ja tehokas ja sitä voi edelleen tehostaa tekemällä rinta-ja selkäliikkeitä vuorotellen supersarjoina. Halutessaan voi laittaa liikkeiksi mukaan myös maastavedon, mutta itsellä se on jalkapäivän kanssa samassa treenissä.

jennaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta