Smoothie, joka pitää nälän loitolla!

Kuten jo monet teistä tietää, juon smoothien lähes joka päivä välipalaksi. Se on nopea ja helppo tehdä vaikka yksikätisenäkin 😉 Ja siitä saa helposti sellaisen, jonka voimalla jaksaa taas muutaman tunnin eteenpäin.
Viime viikolla kokeilin perussmoothiereseptini sijaan hieman uudenlaista ja yllätyin positiivisesti!

Smoothie, joka pitää nälän loitolla

kourallinen cashew-pähkinöitä
1 banaani
2 appelsiinin mehu
1 tl maca-jauhetta
3 dl maustamatonta jugurttia

Kasaa smoothie ainekset blenderiin siten, että laitat pähkinät ensin. Näin ne murskautuvat parhaiten. Lisää muut ainekset joukkoon ja blendaa, kunnes smoothie on tasaista. Pähkinät saavat jäädä (ja varmasti jäävätkin) rouheiksi, mutta se on vaan hyvä, niin muistetaan taas pureskella se smoothie! Masu kiittää 🙂 

Nauti välipalana tai vaikka aamupalan lisänä, miksei iltapalanakin! Jugurtin voi korvata vaikka rahkalla, jolloin saat tarvittaessa lisää protskua. Maidottoman version saat korvaamalla jugurtin vedellä sekä vaikka hamppuproteiinilla.

Kuuluuko smoothie sun päivään? Mikä on lempparimaku/-resepti? 🙂

P.S. Muistathan käydä osallistumassa leuanvetotangon arvontaan täällä! Pari  postausideaakin on jo tullut, kiitos niistä 🙂 Lisää otan vielä mieluusti vastaan! Arvonta-aikaa keskiviikkoon saakka!

jenna

2 vastausta artikkeliin “Smoothie, joka pitää nälän loitolla!”

  1. Meidän onneton blenderi hajos käsiin, joten nyt ei oo hetkeen smoothieita juotu. Yleensä juon smoothieita melkein päivittäin. Ainakin mä nyt tiedän, mikä toive pukille lähtee… 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta