Sunnuntain reisipumppailut

Olipas aktiivinen päivä! Oon ihan hämmästynyt kuinka paljon voi saada aikaiseksi, kun vaan herää aikaisin ja tekee eikä lusmuile puolta päivää!

Aamulla heräilin jo kahdeksan aikoihin. Alkaakohan rytmi pikku hiljaa tasoittumaan, kun ei viikonloppunakaan nuku yli kasin? 🙂 Rauhallinen aamiainen ja koirat ulos. Tämän jälkeen salivaatteet niskaan ja treenikassi olalle. Oltiin Mr A:n kanssa salilla jo puoli 11 aikaan. Varmaan uus ennätys!

Kenellekään ei tule yllätyksenä, että vuorossa oli etureiskat. Mutta, jotta kaikki ei aina olisi samanlaista ja jotta elämässäni olisi jotain yllättävää, tein myös pohkeita! haha!

Sunnuntain reisipumppailu + pohkeet

 

Lämmittely pyörällä 6 min / 2 km

1. Vaakaprässi kapea jalka-asento (pudotussarjana)

20 (30 kg) /

10 (75 kg) + 8 (65 kg) + 6 (55 kg) /

10 (75 kg) + 8 (65 kg) + 5 (55 kg) /

10 (75 kg) + 5 (60 kg) + 5 (50 kg)

2. Varpaille nousu vaakaprässissä (pyramidi)

20 (30 kg) / 15 (80 kg) / 14 (85 kg) / 10 (90 kg) / 9 (95 kg)

3. Reisiojennus istuen (pyramidi)

10 (55 kg) / 8 (57,5 kg) / 7 (60 kg) / 6 (62,5 kg)

4. Bulgarialainen kyykky TRX:llä, pitkä askel

10 / 5 per jalka

Treeni kulki yllättävän hyvin. Ens kerralla sitten alkuun heti enemmän painoa sekä kapeaan prässiin että pohkeille. Reisiojennus yllätti positiivisesti! Ajatuksena se, että jaksaa ojentaa reisillä suuremman painon kuin oman elopainonsa, on omituinen. Mutta en toisaalta tiedä, millä painoilla porukka yleensä ko. liikettä tekee verrattuna omaan painoonsa 🙂 Oli miten oli, sellaisilla painoilla tehdään, että just jaksaa ja että tuntuu!

Niin, mitä muuta aktiivista tälle päivälle mahtui? Innostuin tekemään kunnon kevätsiivousta. Imurointia, lattioiden pesua ja parkettien vahausta. Kivasti sai 4 tuntia päivästä kulumaan! ja nyt on puhtaat lattiat 🙂

Jos nyt rauhoittuisi syömään!

Rentoa iltaa,

Jos haluat seurata treenejäni & höpinöitäni enemmänkin:

Liity lukijaksi blogin vasemmasta sivupalkista

Tykkää >  Facebook

Seuraa > Instagram

Seuraa > Bloglovin

Tilaa & seuraa > Blogilista

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta