Sunnuntain tehokas jalkatreeni

J:

Sunnuntaina käytiin vierailemassa PTV Gymillä kotisalilla treenaamisen sijaan. Hyvää vaihtelua käydä välillä tekemässä hieman erilainen treeni, jolloin saa uusia ärsykkeitä lihaksille (ja mielelle! on meinaan aikas motivoiva sali!). Kotona meillä voi tehdä myös monipuolisen jalkatreenin, mutta laitevalikoima ei tietenkään ole samanlainen kuin ”oikealla” salilla 🙂 Anssilla vuorossa oli käsitreeni, josta varmaankin juttua myöhemmin! Pääsette nyt tsekkaamaan mun jalkatreenin.

Painoja en kirjannut tällä(kään) kertaa ylös, mutta liikkeet, sarjat & toistot on muistissa!

Sunnuntain jalkatreeni

Lämmittely n. 10 min crosstrainerilla & pari pitkää sarjaa kyykkyä pelkällä tangolla

1. Takakyykky 4×6-10

kyykky

kyykky2

2. Hack-kyykky jalat yhdessä  (etureisille) 4×8-12

kapea_hack_kyykky_2

kapea_hack_kyykky

3. Hack-kyykky leveällä jalka-asennolla (takareidet & pakara) 4×8-12

levea_hack_kyykky_2

levea_hack_kyykky

4. Supersarjana 3×8-12 Reisiojennus istuen & reisikoukistus istuen

reisiojennus

reisikoukistus

reisikoukistus_2

5. Supersarjana kelkan työntö salin päästä päähän & veto takaisin x 3

kelkan_tyonto

kelkan_veto

Tämän treenin jälkeen oli kyllä haastetta kävellä autolle 😀 Onneksi maanantaina oli hieronta, jonka uskon vaikuttaneen nopeuttavasti palautumiseen!

Aktiivista loppuviikkoa! Täällä pääsisi jo hiihtämäänkin! Ehkäpä sitä kohta itsekin uskaltaisi? 😉

jennaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta