Sunnuntain treeni

Jes! Ilokseni voin ilmoittaa, että kolmaskin salitreeni tuli tehtyä tälle viikolle! Tavoite saavutettu 🙂 Kaikki salitreenit tosiaan keskittyy tällä hetkellä tuonne alakertaan, näin mennään todennäköisesti ainakin 4-6 viikkoa vielä. Tuleepa keskityttyä kerrankin kunnolla tuohon jalka- & pakaraosastoon. 
Lisäksi tällä viikolla starttasi Paremmas tikis 21 päivässä -haaste, jonka tiimoilta vatsalihaksia tuli myös parina päivänä tehtyä oikein kunnolla! Kannattaa ilmoittautua tuohon haasteeseen mukaan, jos et sitä vielä oo tehnyt. Tosi hyviä treenejä on kyllä nuo ekat olleet! Tosin joudun tuon olkapään takia vähän soveltamaan näitäkin, mutta pääasia, että jotain tekee 😉
Tein tänään enemmän jalkapainotteisen treenin. Huomenna tai tiistaina ajattelin sitten treenata pelkästään pakaraa. Näin pääsen palautumaan hieman paremmin. Otin jalkapäivään mukaan pohjetreenin, jonka jostain syystä olen laiminlyönyt jo melko kauan ja sen kyllä näkee! Reidet paisuu, mutta pohkeet on sellaiset tikut että.. Nyt siihenkin tulee muutos 🙂 
3. jalkapäivä

Alkuun 8 minuutin lämmittely crosstrainerillä ilman käsiä (vastus noin 75 W)
1. Jalkaprässi normaaliasennolla 15 (40 kg) / 12 (50 kg) / 10 (60 kg) / 6 (70 kg)
2. Reiden koukistus laitteessa 12 (35 kg) / 10 (40 kg) / 5 (45 kg) / 5 (45 kg)
3. Reiden ojennus laitteessa 12 (25 kg) / 10 (30 kg) / 10 (35 kg) / 7 (40 kg)
4. Pohkeet supersarjana: Ensin prässissä 12 kertaa 70 kg:lla, jonka jälkeen heti varpaille nousu 15 x levypainon päällä ilman lisäpainoja. Näitä 3 sarjaa

Treenin puolessa välissä alkoi jo jalat hitusen täristä. Pohkeet sai mukavaan poltteeseen tuolla supersarjalla, suosittelen! Lisää poltetta saa, kun pitää yläasennossa parin sekunnin tauon 😉
Saa nähdä, alkaako näistä mun ekan treeniviikon ohjelmista muodostua jokin tietty treeniohjelma vai mennäänkö fiiliksen mukaan 🙂 Tällä hetkellä tuntuu hyvältä, että voi vähän soveltaa, mutta että sen perusrungon pitäisi samana.. Aika näyttää!
Miten sun viikonloppu meni? Tuliko treenattua? 🙂

jenna

2 vastausta artikkeliin “Sunnuntain treeni”

  1. Tuon oikean olkapään takia 🙂 Leikkauksesta kuukausi, joten kättä ei voi vielä käyttää. Toki tuolla tavalla alkulämpö tulee hyvin vain jaloille, jolla liikkeet treenissä tehdään 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta