Tän päivän jalka- & selkätreeni

Heipä hei! Kello ei oo vielä edes seitsemää ja ehdin jo käydä salillakin! Ihan luksusta 🙂 Yleensä meillä treeneihin lähtö menee niin, että töistä ensin kotiin neljän-viiden välillä. Koirat ulos ja sitten vielä pieni välipala huiviin tai joskus ihan kunnon ruokakin. Vihdoin, kun päästään starttaamaan salin suuntaan, kello voi hyvin olla seitsemän.. Mr. A. on ollut saikulla pari päivää ja huolehti koirien pikalenkistä päivällä, joten pääsin salille heti kotimatkalla. Miten tän järjestelyn saisi toimimaan useamminkin?!

Tänään vuorossa oli selkä ja jalat. Issias on kipuillut nyt kolmisen viikkoa, joten päädyin tällaiseen treeniin. Josko se tästä helpottaisi! Lisäksi nyt, kun treenejä on tullut vähän vähemmän, tuntuu, että kutistun ihan silmissä. En usko, että asia nyt ihan näinkään on, mutta tauon tai kevyemmän jakson aikana näin vaan käy. Mieli tekee tepposiaan. Sitten muutaman kunnon treenin jälkeen näkee itsenä peilistä taas kunnon ”salimörkönä”! 😀 haha! Jotta tässä ei ihan kuiduta kasaan, katsastetaan tämän päivän treeni:
Keskiviikon jalka- & selkätreeni
Lämmittely 1000 m soutamalla (vastus 4)
1. Reiden ojennus istuen 10 (45 kg) / 7 / 7 / 8 (65kg)

2. Reiden koukistus päinmakuulla 12 (40 kg) / 10 (45 kg) / 6 (47,5 kg) / 5 (50 kg)

3. Alatalja V-kahva 10 / 9 (32,5 kg) / 5 (35 kg)

4. Pakarapotku alataljassa 12 (12,5 kg) / 10  / 10 (15 kg) per jalka

5. Avustettu leuanveto laitteessa 9 / 6 / 5 (-20 kg)
DSC_2874 IMG_20151007_164709 (1)

Tuli kyllä niin hyvä fiilis treenin aikana! Huomenna reidet, peba ja selkä voi olla eri mieltä 😉
Nyt ansaitusti leffan pariin!
<3:llä Jenna
Kohta kunnossa löytyy myös Instagramista @jennaeaarnio sekä Facebookista klik!

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta