Tavoitteiden treeniviikko

Heips! Selvästi huomaa kevään tulleen, kun ei enää ehdi edellisenkään vertaa istahtaa koneelle! No suotakoon tämä rauhallisempi kirjoittelutahti näin orastavan kesän kunniaksi, sillä näin suht uudessa omakotitalossa tekemistä riittää enemmän kuin laki sallii ja hommat tietysti etenkin ulkona kasaantuvat näin lämpimälle kaudelle. Täällä siis edelleen ollaan joskin hieman harvemmin käyn moikkaamassa 🙂

En suinkaan tullut kirjoittelemaan omakotitaloelämisestä sen enempää vaan siitä, millainen mun tavoitteiden treeniviikko on (olisi) tällä hetkellä! Kuten alussa sanottu, koti vie jälleen oman aikansa ja aika suurenkin ajan vapaa-ajasta, joten tällaiset treeniviikot ovat varmasti vasta haave tulevaisuudessa. Kuitenkin mun mielestä tällaisella treenijaolla saisi jo mukavasti kehitystä niin lihaskuntopuolella kuin aerobisella, lisäksi ei ole unohdettu kehonhuoltoa sekä sitä tärkeää rauhoittumista & rentoilua. Ideaali mun mielestä on se, että viikko sisältäisi ainakin sen pari lepopäivää. Toisaalta taas treenaamaan olisi todella jees ehtiä kolmekin kertaa viikossa, mutta kyllä tuo kaksikin jo riittäisi 🙂 Tärkeintä on se, että kuuntelee kehoaan ja tarjoaa sille monipuolisesti ärsykkeitä. Esimerkiksi tällä hetkellä selkäni selvästi kaipaa kuntosalille pitkän ajomatkan jälkeen!

Tässä siis se unelmieni treeniviikko:

Tavoitteiden treeniviikko

Maanantai: Kuntosali – Yläkroppatreeni

Tiistai: Agility (Aerobinen)

Keskiviikko: Juoksulenkki, joogahetki

Torstai: Jalkatreeni

Perjantai: Lepo / lenkki / sali – fiiliksen & aikataulun mukaan

Lauantai: Joogahetki

Sunnuntai: Lepo / sali

Aktiivista viikonlopun alkua,

<3:llä Jenna

jennaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 2
Tykkää jutusta