Torstain tehokas käsitreeni

Voi morjes! Pari viikkoa salitaukoa ja ekan sarjan jälkeen mun kädet oli jo ihan muussia 😀 Oliskohan pitänyt aloittaa vähän kevyemmin?! 

Tällaiset fiilikset mulla oli viime torstain käsitreenin ekan supersarjan jälkeen. Onhan tässä tullut ns. käsiä treenattua vaikka salilla en ollut käynytkään viimeiseen pariin viikoon, mutta vähän eri tavalla, nimittäin siellä tankotanssissa. Viime viikolla oli kuitenkin aika lopettaa laiskottelu ja siirtyä jälleen järkevään viikkorytmiin sekä sinne salille! Laitoin muuten ihan kalenteriin asti mun treenit, joten nyt luulis aikaa riittävän 😉
Torstain tehokas käsitreeni
Lämmittely kepillä n. 5 min (hartioiden pyörittelyä edes takas, pystypunnerruksia yms.)

1. Supersarja: Pystypunnerrus käsipainoilla & Hauiskääntö istuen käsipainoilla vuorokäsin (pudotussarjana) 4 x 12-15

pystypunnerrus_12pystypunnerrus_2

hauiskääntö_käsipainoilla_2

2. Supersarja: Ojentajapunnerrus ylätaljassa köydellä & Takaolkapäät ylätaljassa köydellä 4 x 10-15

takaolkapäät_ylätaljassa_12

takaolkapäät_ylätaljassa2
Ilmeellä, as always 😉

3. Supersarja: Hauiskääntö mutkatangolla & Ranskalainen punnerrus (ojentajille) selinmakuulla kp. 3 x 10-12

hauiskääntö_mutkatangolla_2

4. Olkapäiden viimeistely vipunostoilla sivulle suorin käsin (käsipainoilla) 3 x max

Super- sekä pudotussarja erikoistekniikoista kirjoitin aiemmin jo täällä. Valitettavasti ihan kaikista liikkeistä ei tullut kuvaa (tai mun ilme oli kertakaikkisen julkaisukelvoton), mutta ne, joista kuvaa ei ole, ovat kyllä varmasti monelle jo ennestään tuttuja! Ideana tässä treenissä oli tehdä hieman kovemmalla temmolla liikkeet ja mielellään failureen asti tai ainakin todella lähelle. Kunkin supersarjan jälkeen pidin 1-1.5 minuutin tauon ja jatkoin seuraavaan sarjaan, kunnes kaikki sarjat ko. supersarjasta oli tehty. Sitten vain seuraavaan! Aikaa tähän treeniin kului vajaa tunnin verran.
Tsemppiä treeneihin,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta