Treeni omalla painolla

Jotta tää lomaviikko ei menis ihan rannalla makoiluks ( tai pelkästään rannalla makoiluks), niin kehittelin eilen omalla painolla tehtävän treenin. Tätä voi kokeilla missä vaan. Kotona, mökillä tai vaikka hotellihuoneessa niinkuin me tehtiin.

Ideana on tehdä kaksi liikepatteria siten, että ensin tehdään ekat neljä liikettä putkeen, pidetään tauko ja toistetaan eka patteri kerran tai kaksi. Tämän jälkeen siirrytään toiseen liikepatteriin ja tehdään se kuten ensimmäinen. 
1. Liikepatteri
Kyykky x 15
Selän ojennus nostaen sekä kädet että jalat ylös x 10-15
Dippi x 10-12
Vatsat x 8-10 / puoli
2. Liikepatteri
Burpee (punnerrus, ponnistus kyykkyyn ja hyppy) x 6-8
Bulgarialainen kyykky x 10 / puoli
Vinot vatsat x 8 / puoli
Aika hapokasta vaikka ite sanonkin 😉 
Treeni-iloa, 
<3 Jenna
jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta