Treeniä salilla ja kotona

Olen jo aiemmin maininnut siitä, että kotonakin voi treenata. Keskiviikkona olin edelleen todella väsynyt ja nukuin sitten parin tunnin ”päikkärit” töiden jälkeen. Salille oli tarkoitus lähteä sinä päivänä, mutta ei sitten näiden pikku torkkujen jälkeen jaksanut sinne raahautua ja niinpä treenasin sitten kotona. Treeniohjelmassa oli vuorossa selkä ja rinta. Kulmasoudun tein käsipainoilla (myös kahvakuula on jees, mutta itsellä vain 8 kg kuula). Vinopenkki tuli tehtyä myös käsipainoilla lattialla istuen ja sohvan istuinosaan nojaten. Selänojennukseen riitti ihan perus selänojennus lattialla ilman lisäpainoja, toistojen määrää vain vähän lisäsi. Penkkiä olen myös tehnyt kotona käsipainoilla, mutta nyt jätin sen väliin pienen väsymyksen takia. Lisäksi tein vipunostoja selällä maateen ja punnerruksia sekä vatsarutistuksia. Ai niin, lämmittelin kahvakuulalla etuheilautuksilla. Kahvakuulalla saa kyllä todella monipuolisen treenin aikaiseksi, suosittelen vaihteluksi! Voin jossain vaiheessa kirjoittaa kuulailusta erillisen postauksen 🙂

  

 

Vanhempi kuva, hartian nosto

 Eilen olikin sitten kiire päivä! Töistä suoraan ripsihuoltoon, siitä kotiin ja ruoka nassuun. Ruuan jälkeen salille (joo pitäis syödä treenin jälkeen, mutta kun oli nälkä 😉 ), vuorossa oli jalat. Lankkukyykky, reisikoukistus ja -ojennus, sumokyykky, askelkyykky, smjv sekä pohkeet. Treeni sujui tällä kertaa yllättävän hyvin ja painoja sai nostettuja taas vähän ylös 🙂 Varmasti se, että treenit alkavat sujua kaiken kaikkiaan paremmin (muutamaa huonoa päivää lukuunottamatta), on osaltaan ainakin sen ansiota, että liikeradat ovat juurtuneet kroppaan ja myös tuo terveellinen ruokavalio on näköjään tullut jäädäkseen!

Kyykkyä 
Salilla hikoilun jälkeen olikin vuorossa tokotreenit. Saimme rutkasti ohjeita ja vinkkejä muun muassa siihen, miten Feri saataisiin kuuntelemaan ja ajattelemaan ns. mustavalkoisemmin ja keskittymään tekemiseen (töihin voisi ehkä sanoa) eikä kaikkeen muuhun. Nyt sitten vaan treenaamaan edes se 5-10 minuuttia päivässä! 
Tänään sitten kävimme parin treenikaverin kanssa vapaaharkkaamassa agilityä ja erinomaisesti meni! Jopa se pakkovalssikin sujui 🙂 Ja A:ta kokeiltiin myös. Hassua miten nuo kontaktiesteet alkavat olemaan pikkumiehen lemppareita vaikka alussa niissä oli eniten ongelmia! 
Nyt nautin harvinaisesta yksinolosta kotona, katson ehkäpä jonkun leffan ja syön muutaman sipsin (less-fat 😉 ) ! Hauskaa viikonloppua kaikille, muistakaa levätä treenauksen välissä!
Kaurapuuroa raejuustolla ja mansikoilla
Uusimman FitBodyn lukemista
Sipsui!
jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta