Treenikooste viikko 1: Aktiivisesti uuteen vuoteen!

Vuoden eka viikko takana ja toista mennään jo hyvää matkaa. Nyt olisi aika ensimmäisen treenikoosteen 🙂 Miltä se viikko treenien osalta näyttikään?
Treenikooste viikko 1
Maanantai: Selkä- & rintatreeni kotona
Tiistai: Powerflow-jooga 45 min & 20 min venyttely
Keskiviikko: 25 min vatsa & jalkatreeni, 30 min flow-jooga sekä 60 min yin-jooga
Torstai: Hauis-, ojentaja- & olkapäätreeni kotona
Perjantai: Lepo
Lauantai: Venyttelyä
Sunnuntai: 5 km kävelylenkki & Takareisi- ja pakaratreeni salilla OLYMPUS DIGITAL CAMERA
suorinjaloinmaastaveto2
Viime viikko oli todella hyvä paluu arkeen pyhien jälkeen. Loppiainen keskellä viikkoa vähän kevensi viikkoa ja silloin oli aikaa joogailla kunnolla. Kaikki treenit (3 kpl) tuli tehtyä, pari tehokasta treeniä kotona ja yksi salilla. Kotona saa kyllä tehtyä myös todella tehokkaasti treenin, jos aikaa ei syystä tai toisesta ole salille. Sunnuntaina kävin päivällä pitkällä lenkillä ja illalla oli vielä salitreenin vuoro. Kiitos sunnuntain ”kevyen” treenin, mun takareidet on edelleen todella kireät! Pistää ihmettelemään, että mihin se mun viime viikon notkeus oikein katosi?! 😀
<3:llä Jenna

jenna

2 vastausta artikkeliin “Treenikooste viikko 1: Aktiivisesti uuteen vuoteen!”

  1. Kiitos treenikoonnista, näitä on aina kiva lukea!
    Mistä muuten noi kotitreenikuvan treenitrikoot on hommattu? Ihanan värikkäät ja kauniit 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta