Treenikooste viikko 10: 8 treenin viikko

Huomenta! Vihdoista viimein viime viikon treenikoostetta kehiin. Mainitsin jo viime viikolla, että tämä viikko tulee olemaan lähes sellainen kuin haluaisin jokaisen viikon olevan. Siis treenien osalta. Lepopäivät sieltä puuttuivat eli ne (1-2 päivää) on tottakai hyvä sisällyttää viikkoon.

No, kuten arvata saattaa näin rakennusprojektin ja asunnon myymisen keskellä, ei aina suunnitelmat mene kuten olisi halunnut ja tämä viikko on taas sellainen hieman kevyempi. Ensi viikolla sitten enemmän liikuntaa! Näillä aikatauluilla mennään mitä on, eikä sen kummemmin stressailla 🙂

Millainen se viime viikko sitten oli? Kurkataas päiväkohtaiset treenit:

Maanantai: Jalkatreeni salilla

Tiistai: Agilitytreenit

Keskiviikko: Selkä-, rinta- & vatsalihastreeni salilla

Torstai: Käsitreeni kotona

Perjantai: 1 h crossfit

Lauantai: 2,5 air yoga

Sunnuntai: 1 h 15 min tankotanssia & PT:n kanssa takareisi-, pakara- & pohjetreeni

Ihanan aktiivinen viikko oli tuo viime viikko! Yllättävästi sitä jaksoi joka päivä tehdä suunnitellun treenin ja lauantaina pääsi rentoutumaan tuon air yogan parissa. Täytyy kyllä myöntää, että kroppa oli melko poikki sunnuntai-iltana, mutta tulipa treenattua!

air_yoga
Aurinkoista viikonloppua,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta