Treenikooste viikko 2: Uusi harrastus

Long time no see! Tai ainakin siltä tuntuu vaikkakin viime kirjoittelusta ei ole aikaa kuin 3 päivää 🙂 Muutamia uusia postausideoita olen kirjoitellut ylös, mutta ennen kuin syvennyn niihin, haluan kertoa vähän viime viikostani ja siitä, että sunnuntaina aloitin uuden harrastuksen! Instagram-tiliäni seuraavat saattavat arvata mikä se on 😉

Maanantai: Rinta- & olkapäätreeni kotona

Tiistai: Agilitytreenit & Foam rollailu + venyttely

Keskiviikko: PT-treeni olkapäät, ojentajat & haba

Torstai: Venyttelyä

Perjantai: Lepo

Lauantai: Lepo

Sunnuntai: Tankotanssia 1 h 15 min

Mikä viikon treeneistä ”ei kuulunut joukkoon”? No tietenkin tuo tankotanssi! Huomasin viime vuoden puolella, että Porvoossa Taidetehtaan tanssikoululla järjestetään Tiivari-kursseja eli käytännössä 5 kerran alkeiskursseja ko. lajiin ja laitoin heti viestiä heille, että ilmoittavat, kun seuraava kurssi alkaa. No sehän alkoi viime sunnuntaina ja kestää vielä seuraavat 4 sunnuntaita. Olin kyllä tuon ensimmäisen kerran (todellisuudessa 2. kerta, 1. oli ystäväni polttareissa 1,5 vuotta sitten) jälkeen aivan myyty lajille! Tehtiin erilaisia pyörähdyksiä, kokeiltiin tangolla seisomista ja istumista sekä jo hieman inverttiä eli sitä, miten ollaan joskus pää alaspäin tangolla. Huikeeta! Oli mukava huomata, että salitreenistä on ollut apua myös tähän, koska selvästi voimasta ei ole haittaa, kun esimerkiksi pystyin tällä kertaa istumaan tangolla siten, että sain kädet irrotettua sivulle 🙂 jee! Tankotanssissa tuli treenattua koko kroppa kerralla, joten lasken sen viikon kolmanneksi treeniksi 😉 Lisää fiilistelyä lajista tulee varmasti seuraavan tunnin jälkeen!

haba
Tuleeko muuten teillä mieleen ideoita, joista haluaisitte, että kirjoitan? Reippaasti vaan kommenttiboksi laulamaan 🙂
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta