Treenikooste viikko 3: PT- & kotitreeniä

#Timmikuu on edennyt positiivisesti eteenpäin ja tavoitteissa ”3 treeniä viikossa” sekä ”ei herkkuja viikolla” on pysytty hyvin. Kaikki treenit eivät ole suuntautuneet salille, kuten jo aiemminkin kirjoitin, mutta mun mielestä pääasia on se, että treenejä tulee ja oma fiilis on parantunut ihan huimasti viime vuoden loppuun verrattuna! Mr. A. on reissannut parin viime viikon aikana ympäri Eurooppaa ja olen huolehtinut kodista + koirista yksin. Näinä hetkinä en edes yritä ahtaa salitreenejä kalenteriin, joten tehokkaat kotitreenit ovat silloin todella hyvä valinta 🙂 Onneksi nyt reissut on kuulemma hetkeki reissattu ja päästään taas yhdessäkin salille!

Yksi PT-treeni oli sovittu viime viikolle ja onneksi oli! Me ollaan keskitytty PT:n kanssa todella paljon siihen, että opin hermottamaan lihaksia ja tästä on ollut todella iso apu. Treeneihin on tullut ihan uutta potkua ja aika pienelläkin työllä lihakset saa vedettyä ihan piippuun. Viime keskiviikkona treenin jälkeen ei jalat meinanneet kantaa 😉 On se kiva, kun sali on pitkien portaiden yläpäässä! Heh!

Olen myös keskittynyt todella paljon kehonhuoltoon viime aikoina. Alaselkä on kipuillut reilu kuukauden kireiden pakara- & takareisilihasten takia, mutta ehkäpä tässä hiljalleen nekin alkava antaa periksi, kun vaan sitkeästi rullailee ja kevyesti venyttelee. Notkeutta on tullut kivasti lisää ja sitä saa edelleen tullakin. Salilla sekä tankotanssissa ei notkeudesta ole haittaakaan 🙂 Tässä vielä koko viime viikon treenit & kehonhuollot:

Maanantai: 30 min foam rollaus + kevyttä venyttelyä

Tiistai: Lepo

Keskiviikko: PT:n kanssa treenivuorossa jalat

Torstai: Olkapäätreeni kotona

Perjantai: HIIT-treeni (20 min) kotona

Lauantai: Venyttelyä

Sunnuntai: Tankotanssi 1 h 15 min & 40 min reipas kävelylenkki lumessa tarpoen

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Miltä sun treeniviikko näytti? 🙂
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta