Treenikooste viikot 4 & 5: Enemmän ja vähemmän treeniä

Viime viikon raksahässäkässä jäi blogi täysin paitsioon ja sitä myötä myös treenikooste. Tässä tulee nyt sitten kahden viikon edestä! Yksi hyvä viikko treenien suhteen ja yksi hieman leppoisampi.

Viikko 4
Maanantai: Rinta- & olkapäätreeni kotona

Tiistai: Vatsalihastreeni kotona

Keskiviikko: Etureisi-, selkä- & pohkeet salilla

Torstai: Lepo

Perjantai: Lepo

Lauantai: Olkapää- & ojentaja treeni, 45 minuutin metsälenkki

Sunnuntai: 1 h 15 min tankotanssi

Toissa viikko oli treenien suhteen tosi hyvä. Kaikki treenit tuli tehtyä takareisiä lukuunottamatta. Treenipäivät / treenit eivät menneet ihan siinä järjestyksessä, miten olen treenilukkarin suunnitellut, mutta mitäpä sillä on väliä! Pääasia, että treenattua tulee ja että ehtii palautua ennen seuraavaa 🙂

IMG-20151021-WA0009 copy

Viikko 5
Maanantai: Jalkatreeni PT:n kanssa

Tiistai: Agility

Keskiviikko: 30 min venyttely

Torstai: Lepo

Perjantai: Lepo

Lauantai: Lepo

Sunnuntai: 1 h 15 min tankotanssia

Viime viikko ei ollut tosiaan yhtä aktiivinen kuin sitä edeltänyt, mutta (joo joo tekosyitä! kerron kuitenkin 😉 ) pieni flunssa koitti iskeä puolessa välin viikkoa, johtuiko olo vaan väsymyksestä vai olisiko se flunssa oikeasti ollut tulossa, tiedä sitten, mutta salille en viitsinyt lähteä rehkimään. Lisäksi torstai sekä perjantai meni tontilla hämmästelemässä talon pystytystä ja lauantai sitten harjakaisten merkeissä. Välillä tulee ”rennompia” viikkoja treeneissä, mutta ei anneta sen häiritä, kunhan nämä rennot viikot eivät toista toisiaan 😉

Tankotanssi on yllättänyt aivan täysin fyysisyydellään. Olkapäät, hauikset, ojentajat, forkut, sahalihakset, vatsalihakset nyt ainakin ovat olleet muutaman päivän viimeisen neljän sunnuntain jälkeen ihan yhtä kipeät, kun kovan salitreeninkin jälkeen. Tän viikon sunnuntaina on alkeiskurssin vika tunti ja sen jälkeen täytyy miettiä jatkoa. Alkeis + -kurssille saa siirtyä, kun invertti eli pää alaspäin tangolla oleminen sujuu ja se sujuu kyllä jo hyvin, mutta spinnit eli erilaiset pyörähdykset hitusen takkuaa eli pitänee miettiä käynkö vielä alkeiskurssin uudestaan ja siirryn vasta sitten eteenpäin vai mitä sitä tekisi 🙂

Ruokapuolella on mennyt joulun jälkeen tosi hyvin. Viikot olen noudattanut ruokavaliota ja herkut ovat jääneet viikonlopulle eikä niitä silloinkaan liikaa ole tullut vedettyä! Hitaasti, mutta varmasti kohti kesäkuntoa (=kunto, joka sulla on kesällä 😀 hahah! joo vähän väsyttää)!
Ihanaa viikonloppua,
<3:llä Jenna
Seuraava postaus: Supertreeni käsille

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta