Treenikooste vko 39 & tavoitteet viikolle 40

J&A:
PTV Gym Porvoossa, suosittelemme!



Viikon 39 tavoitteet – miten toteutuivat?


Jenna:

ma: olkapää- & rintatreeni + vatsat – tehty
ti: agility – tehty
ke: selkätreeni – tehty
to: treeni PT:n kanssa (jalat?) – tehty, jalkatreeni
pe: lepo – lepo
la: ojentaja- & hauistreeni – kodin laittoa aamusta iltaan
su: lepo & venyttely – pihahommia, illalla kevyet venyttelyt

Muita huomioita tälle viikolle: Tavoitteena olisi saada kaikki treenit tehtyä sekä muistaa myös venyttelyhetki! 

Vihdoin treenit alkavat löytää taas paikkansa arjen keskellä. Onneksi selkätreenissä hauis kuormittuu ja rintatreenissä puolestaan ojentaja, joten käsitreenin jääminen ei ollut suuri harmi.
Anssi:

ma: lepo – Onnistui
ti: remppailu – Remppailin ja tein käsitreenin
ke: lepo ja remppailu – Remppailua
to: jalkatreeni – Tehty ja oli rankkaa
pe: olkapäät-kädet – Remppailua
la: lepo, remppailu – Remppailua
su: selkä- ja rintatreeni plus remppailu jatkuu – Remppailua, ei ehtinyt tehdä treeniä

Muita huomioita tälle viikolle: Tällä viikolla tarkoitus saada kaikki treenit tehtyä hyvällä intensiteetillä, jotta ensi viikolla voisi aloittaa treeniohjelman mukaisen treenaamisen.


No melkein mutta ei aivan. Kasailin taljalaitetta, asensin välipohjaan kattokaiuttimet, tein terassia ym. niin treenille ei jäänyt niin paljoa aikaa.

Viikon 40 tavoitteet

Jenna:

ma: olkapää- & rintatreeni + vatsat
ti: agility
ke: selkätreeni
to: jalkatreeni
pe: lepo
la: remppailua + kehonhuolto
su: ojentaja- & käsitreeni, jos aikaa on

Muita huomioita tälle viikolle: Tavoitteena jatkaa treenaamista ja tehdä siitä jälleen rutiini. Myös ruokapuoleen pitäisi panostaa enemmän, koska tällä hetkellä ruokaa taitaa tulla syötyä kulutukseen nähden liian vähän! Kotihommat jatkuu omalla painollaan 🙂

Anssi:

ma: lepo ja työreissu
ti: rinta-selkä
ke: lepo ja remppailu
to: jalkatreeni
pe: lepo
la: käsitreeni sekä remppailu
su: remppailu jatkuu

Muita huomioita tälle viikolle: Jatketaan treeniä sekä remppailua. Työreissu alkuviikosta sotkee pakkaa hiukan, mutta eiköhän sitä jotenkin saa treenit sutviutumaan arkeen.



Seuraa meitä:

anssi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta