Treenitavoitteet viikolle 42

J & A:

Viime viikon treenejä eikä tavoitteita kirjattu ylös, koska niissä nyt ei ollut juurikaan mainittavaa. Täällä pikaisesti kerrottiin meidän viikon kuulumiset, joten voitte arvata, ettei siihen niitä treenejä paria hassua lukuunottamatta ehtinyt sovittaa mukaan. Täysin ”liikkumattomia” ei oltu, Jenna kävi agilitytreeneissä, teki yhden jalkatreenin sekä kerran Tikiksen Hiit-haasteen treenin. Anssi puolestaan treenasi matkustamista ja istumista lentokoneissa, laivoissa ja palavereissa. Mahtui mukaan myös olkapääjumppa sekä rintatreeni.




Viikon 42 tavoitteet


Jenna:

ma: selkätreeni
ti: hieronta
ke: jalkatreeni
to:  PT-valmennus
pe: ?
la: kiipeilyä
su: remppailua & lepoa

Muita huomioita tälle viikolle: Tavoitteena olisi viime viikkoa rauhallisempi tahti sekä saada tehtyä kaikki suunnitellut treenit. Lauantaina käydään kokeilemassa boulderointia!

Anssi:

ma: selkätreeni
ti: vatsatreeni
ke: jalkatreeni
to: rinta, olkapäät, ojentajat 
pe: lepo
la: kiipeily
su: remppailu

Muita huomioita tälle viikolle: Treenit alkaa enempi tosissaan. Siirretään painopistettä remppailusta treenaukseen. Lauantain boulderointi on varmasti hyvä ja rankka kokemus. 


Seuraa meitä:

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta