Viikkojen 17 & 18 treenikooste: Sairastelua ja monipuolista treeniä

Joko on vapusta toivuttu? 🙂 Täällä fiilis on aika nuutunut, kun ei saanutkaan aamulla nukkua niin pitkään kuin unta olisi riittänyt! Luonnon keskellä ihanassa hiljaisuudessa ja pimeydessä tulee nukuttua kyllä todella hyvin ja tietysti sängyssä saa köllötellä (melkein) niin pitkään kuin haluaa. Arjen koittaessa rytmi pitäisi kääntää taas yhdessä yössä ja tokihan sitä sitten väsyttääkin.. No, eiköhän tästä taas viikko starttaa ja rytmiin totu!

Viikon 17 treenikooste jäi viime viikolla julkaisematta. Tuo viikko nyt ei ollut kummoinen treenien osalta lievän kuumeilun vaivatessa alkuviikosta :/ Viime viikko puolestaan oli sitten aktiivisempi ja mökillä tuli kokeiltua uutta treenimuotoakin!

Tässä siis kahden edellisen viikon koosteet:
Viikko 17
Maanantai: Lepo (kuumetta)
Tiistai: Lepo (kuumetta)
Keskiviikko: Lepo, venyttelyä
Torstai: Toiminnallisen harjoittelun treeni @ Kraftverk (1 h)
Perjantai: Jalkatreeni salilla
Lauantai: Metsälenkki
Sunnuntai: Lepo
Viikko 18
Maanantai: Rinta-, selkä-, hauis- & hartiatreeni salilla + vatsoja kotona
Tiistai: Agilitytreenit (1 h)
Keskiviikko: Ojentajatreeni kotona
Torstai: Lepo
Perjantai: Pari lenkkiä mökillä, jalkatreeni vastuskuminauhoilla sekä portaissa, 20 min joogaa
Lauantai: Noin 40 min yläkropan treeniä + temppuilua voimistelurenkailla
Sunnuntai: Lepo
DSC_2153
Sellaiset treeniviikot. Jotenkin harmitti tosi paljon tuo toissa viikon kuumeilu, mutta minkäs sille sairastelulle mahtaa. Parempi hoitaa itsensä kuntoon ennen rasitusta, jotta ei tarvitse kärsiä pidemmästä sairastelukierteestä. Onneksi ”kuume” tai lämpö, pysyi siinä 37 C:ssa ja meni nopsaan ohi.
Viime viikko oli sitten taas aktiivisempi. Maanantaina teki mieli treenata koko yläkroppaa, joka jäi edellisellä viikolla hieman paitsioon (paitsi torstain treenissä, jossa päivän treeninä oli push press! On muuten melkoisen hyvä liike hartioille & olkapäille!). Sain tehtyä miesten punnerruksiakin kunnon sarjat 🙂 Ette usko kuinka hienoa on päästä pikku hiljaa takaisin ennen leikkausta oleviin voimatasoihin! Keskiviikkona innostuin tekemään kotona pikaisen ojentajatreenin, laitan sen jossain välissä tännekin. Vapulle mahtui vähän erilaisempia treenejä: perjantaina vedin meille vastuskumppareiden ja portaiden kanssa jalkatreenin ulkona ihanassa säässä ja innostuin vähän joogailemaankin. Lauantaina oli vuorossa temppuilua ja yläkropan treeniä voimistelurenkailla, jotka otin mökille mukaan. Siis kuinka siistiä oli pitkästä aikaa kokeilla kaikkia hauskoja juttuja, joita viimeksi joskus lapsena tehnyt?! Hahah, suosittelen 🙂 Tulee tehtyä ihan huomaamattakin hyvin sekä yläkroppaa että corea vahvistavaa treeniä!
DSC04105 DSC04148
Sitten vielä yksi ilmoitusjuttu: Blogilista.fi-palvelu sulkee ovensa 1.6.15 eli te kaikki ihanat, jotka seuraatte blogiani sitä kautta, ja toki kaikki muutkin, käykäähän klikkaamassa seuraajaksi Facebookissa, Instagramissa tai Bloglovinissa! Tässä vielä linkit:
Facebook
Instagram
Bloglovin
 Aktiivista viikon alkua,
<3:llä Jenna

jenna

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta